Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod głowic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

WV-GRZEŚ-13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 21:45
Lokalizacja: Ożarów woj.Świętokrzyskie
Kontakt:

Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod głowic

Post autor: WV-GRZEŚ-13 » wt kwie 28, 2009 11:12

Czy to prawda że jak odkręcia się ten korek (FOTKA) i bedzie na nim biała maź to znaczy ze jest do wymiany uszczelka pod glowicą?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:12 przez WV-GRZEŚ-13, łącznie zmieniany 1 raz.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł

Post autor: CQ » wt kwie 28, 2009 11:14

WV-GRZEŚ-13 pisze:Czy to prawda że jak odkręcia się ten korek (FOTKA) i bedzie na nim biała maź to znaczy ze jest do wymiany uszczelka pod glowicą?
niekoniecznie. Może to znaczać niedogrzanie silnika-pokonywanie krótkich dystansów.



WV-GRZEŚ-13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 21:45
Lokalizacja: Ożarów woj.Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł

Post autor: WV-GRZEŚ-13 » wt kwie 28, 2009 11:18

Aha no raczej teraz jeżdze tylko po pare kilometrów (dojazd do pracy) a jak najłatwiej poznac i po czym ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą?



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » wt kwie 28, 2009 11:20

Przejedź z 50-100km i zobaczy czy zniknie. Jak zniknie to tylko niedogrzanie i to normalne.
Więcej czytaj tutaj: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sit ... =&aq=f&oq=


VW

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł

Post autor: CQ » wt kwie 28, 2009 11:21

WV-GRZEŚ-13 pisze:Aha no raczej teraz jeżdze tylko po pare kilometrów (dojazd do pracy) a jak najłatwiej poznac i po czym ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą?
Ubytek płynu chłodzącego, oleju(możliwe też przy zużyciu silnika), objawy mieszane czyli płyn w oleju i odwrotnie. Do tego bulgotanie powietrza w zakręconym zbiorniczku kończąc na braku mocy i nierównej pracy silnika.

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 11:23 ]
ps te objawy raczej nie występują wszystkie razem ;)
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:21 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.



farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » wt kwie 28, 2009 12:59

Dodam od siebie bardzo twarde węże od chłodnicy! Spaliny przedostaja sie do płynu i pompują węże!



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 28, 2009 13:06

farow pisze:Dodam od siebie bardzo twarde węże od chłodnicy! Spaliny przedostaja sie do płynu i pompują węże!
tutaj kwestia sporna. węże są twarde bo wytwarza się ciśnienie w ukł chłodzenia co jest normalne. no chyba że sa tak twarde że wywala połączenia to wtedy się zgodzę ale może być też np walnięty korek upustowy.



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » wt kwie 28, 2009 15:21

może jeszcze dymić na biało z wydechu



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt kwie 28, 2009 16:27

olej w zbiorniczku, płyn na bagnecie tez wskazuja na walnieta uszczelke pod glowa :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » wt kwie 28, 2009 16:31

Dodam od siebie jeszcze - grzanie się silnika tmp skacze do 100 st C i wyżej...


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości