Jaki najlpszy układ wydechopwy do 1.8 16v KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Jaki najlpszy układ wydechopwy do 1.8 16v KR

Post autor: Galus » wt kwie 28, 2009 15:55

Mam w swoim mk1 silnik 1.8 16v.Jaki układ jest najlepszy w tej chwili mam przelot srednica 50 i na koncu orginał tłumik z KR.Czy lepiej dołozyc jeszcze 1 tłumik w połowie auta ??.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

wydech

Post autor: Paweł Włodek » śr kwie 29, 2009 10:14

najlepiej kolektor wydechowy zostaw seryjny i dwa tłumiki przelotowe jeden w połwie auta drugi koncowy tak bedzie najlepiej.


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » śr kwie 29, 2009 10:25

OK dzieki wielkie !!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: wydech

Post autor: bugalon » czw kwie 30, 2009 08:01

Paweł Włodek pisze:najlepiej kolektor wydechowy zostaw seryjny i dwa tłumiki przelotowe jeden w połwie auta drugi koncowy tak bedzie najlepiej.
Ja bym zadziałał całkowicie odmiennie. Zmienił bym kolektor wydechowy na sportowy a resztę ukadu zostawiłbym seryjną włącznie z tłumikiem wstępnym. Pamiętajcie, że wydechy są policzone dokładnie pod kątem pojemności i charakterystyki mocy silnika. Wolnossący motor to nie tubo, gdzie im lepszy przelot tym lepiej.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » czw kwie 30, 2009 10:47

Ja mam KR w mk1 cabrio, wiec na chwile obecna musi zostac kolektor orginał bo brak kasy na barana.A zrobiłem całkowiny przelit zakoczony 1 tłumikim od mk II GTI.I mysłem czy daj jeszcze jeden przelotowy po srdoku układu, rira jest teraz 50-tka.Ale chyba załoze jeszcze jeden tłum po srdoku.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości