Duża moc dopiero od 2800obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duża moc dopiero od 2800obr
Witam,
ostatnio zmierzyłem elektronicznym obrotomierzem i okazało się że przy 2800obr auto dostaje porządnego kopa. Wcześniej rozpędza się raczej leniwie.
Sprawdziłem w mieście i na trasie. Za każdym razem gdy pojawia się 2800 startuje rakieta
Widać też w lusterku konkretną chmurę dymu.
Czy to normalne ? Czy nie powinien mieć w miarę równomiernie rozłożonej mocy ?
Może to regulacja gruchy (k14) ? Lub pompy (pin asymetryczny - małe wcięcie) ?
ostatnio zmierzyłem elektronicznym obrotomierzem i okazało się że przy 2800obr auto dostaje porządnego kopa. Wcześniej rozpędza się raczej leniwie.
Sprawdziłem w mieście i na trasie. Za każdym razem gdy pojawia się 2800 startuje rakieta
Widać też w lusterku konkretną chmurę dymu.
Czy to normalne ? Czy nie powinien mieć w miarę równomiernie rozłożonej mocy ?
Może to regulacja gruchy (k14) ? Lub pompy (pin asymetryczny - małe wcięcie) ?
jeżeli modziłeś coś, to kwestia regulacji jeszcze
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Można to doszlifować jeszcze - wywal katalizator, sprawdź filtr powietrza (warto wymieniać co 5000, szczególnie przy modzonym silniku)
Mod łukiego - temat do poczytania, u mnie na 1.6 znacznie zmniejszył turbodziurę i auto łagodniej nabiera mocy i mniej dymi.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:46 ]
Jeśli masz wycieki na pompie - to też może być przyczyna
Mod łukiego - temat do poczytania, u mnie na 1.6 znacznie zmniejszył turbodziurę i auto łagodniej nabiera mocy i mniej dymi.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:46 ]
Jeśli masz wycieki na pompie - to też może być przyczyna
Zmieniony pin na asymetryczny. Aktualnie ustawiony łagodniejszą stroną. Plastikowy pierścień został bez zmian.To_mas pisze:to nie TDImihmih pisze:Czy nie powinien mieć w miarę równomiernie rozłożonej mocy ?
co było robione (modzone) przy silniku ?
Ktoś wcześniej grzebał przy dawce paliwa i był zmulony więc lekko zwiększyłem.
Grucha turbiny też może być rozregulowana.
Innych poważnych "tuningów" nie było.
No niewiem ja mam garretta t3 i moje 1.6 gładziutko nabiera prędkości już od 2000, moc narasta stopniowo.To_mas pisze:to nie TDI
Zanim ustawiłem ciśnienie na pompie na takie jak powinno być to miałem straszną dziure do około 3000.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:18 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
A jak ustawiłeś ciśnienie ?t0mal pisze:No niewiem ja mam garretta t3 i moje 1.6 gładziutko nabiera prędkości już od 2000, moc narasta stopniowo.To_mas pisze:to nie TDI
Zanim ustawiłem ciśnienie na pompie na takie jak powinno być to miałem straszną dziure do około 3000.
Staram się nie majstrować za dużo przy pompie ale może podjadę do kogoś kto ma pojęcie.
Sam to mogę sobie obroty jałowe ustawić A tak właściwie to musiałbym podnieść o jakieś 50.
Jak to opisze to opadną Ci ręce, lepiej jedź do jakiegoś fachmana
Ja na dniach wymieniam pompe, także szkoda mi było pieniędzy
Ja na dniach wymieniam pompe, także szkoda mi było pieniędzy
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok tak myślałem że to nie będzie prosta sprawa.t0mal pisze:Jak to opisze to opadną Ci ręce, lepiej jedź do jakiegoś fachmana
Ja na dniach wymieniam pompe, także szkoda mi było pieniędzy
Tak naprawdę założyłem temat bo nie mam manometru i nie znam doładowania turbiny.
Kopa dostaje od 2800 i zastanawiałem się czy czasem turbina nie jest rozregulowana...
np. za duże ciśnienie i dopiero przy dociśniętym gazie gdy bolec przesunie się na pinie autko zaczyna żyć.
... lub za małe ciśnienie i poprostu turbinka rozpędza się z opóźnieniem.
Wężyk wydaje się być szczelny, jest konkretny i bardzo mocno osadzony. Poza tym ciśnienie zbliżone do atmosferycznego...t0mal pisze:Jeśli chodzi o ciśnienie na turbo to warto mieć manometr, żeby nie przesadzić, u siebie ustawiłem tradycyjnie tj poprzez wiercenie dziurki w wężyku do WG.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 12:11 ]
Co mi jeszcze przychodzi do głowy to nieszczelny wężyk do gruszki na pompie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
to masz coś nie tak opcja 1 ustawić dobrze dawkę i ciśnienie(używająć MBC a nie dziurki w wężyku), opcja wywalić tą suszare na śmietnik bo na dobrze podkręconej T3 (ja miałem 1.1 bara to auto rwie do przodu po 2,5 tyś obrotów jak szalonet0mal pisze:Piszę jak jest nie ma takiego nagłego zrywu jak kiedyś miałem np na k14.
oczywiście wcześnij tez jedzie ale w tym przedziale czuć wyraźnie jak idzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości