Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod głowic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 21:45
- Lokalizacja: Ożarów woj.Świętokrzyskie
- Kontakt:
Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod głowic
Czy to prawda że jak odkręcia się ten korek (FOTKA) i bedzie na nim biała maź to znaczy ze jest do wymiany uszczelka pod glowicą?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:12 przez WV-GRZEŚ-13, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł
niekoniecznie. Może to znaczać niedogrzanie silnika-pokonywanie krótkich dystansów.WV-GRZEŚ-13 pisze:Czy to prawda że jak odkręcia się ten korek (FOTKA) i bedzie na nim biała maź to znaczy ze jest do wymiany uszczelka pod glowicą?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 21:45
- Lokalizacja: Ożarów woj.Świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł
Aha no raczej teraz jeżdze tylko po pare kilometrów (dojazd do pracy) a jak najłatwiej poznac i po czym ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą?
Przejedź z 50-100km i zobaczy czy zniknie. Jak zniknie to tylko niedogrzanie i to normalne.
Więcej czytaj tutaj: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sit ... =&aq=f&oq=
Więcej czytaj tutaj: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sit ... =&aq=f&oq=
VW
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Re: Czy to prawda że to świadczy o wymianie uszczelki pod gł
Ubytek płynu chłodzącego, oleju(możliwe też przy zużyciu silnika), objawy mieszane czyli płyn w oleju i odwrotnie. Do tego bulgotanie powietrza w zakręconym zbiorniczku kończąc na braku mocy i nierównej pracy silnika.WV-GRZEŚ-13 pisze:Aha no raczej teraz jeżdze tylko po pare kilometrów (dojazd do pracy) a jak najłatwiej poznac i po czym ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą?
[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 11:23 ]
ps te objawy raczej nie występują wszystkie razem
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 11:21 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
tutaj kwestia sporna. węże są twarde bo wytwarza się ciśnienie w ukł chłodzenia co jest normalne. no chyba że sa tak twarde że wywala połączenia to wtedy się zgodzę ale może być też np walnięty korek upustowy.farow pisze:Dodam od siebie bardzo twarde węże od chłodnicy! Spaliny przedostaja sie do płynu i pompują węże!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości