końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

seba123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt paź 10, 2008 16:43
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: seba123 » czw kwie 23, 2009 21:14

cowboy moje autko zapierdziela jak szalone bo wtryskach 216 zrobilem jeszczee spokojny program za pare dni jade na hamownie dam znac co i jak ale wtryski 216 rules.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw kwie 23, 2009 22:20

cowboy pisze:o kurdę 130KM w serii na 216 w ALH to chyba najlepszy wynik jaki widziałem... zwykle hamują się na około 123-126KM
132,6 KM bylo u mnie :P na 0,216 i seryjny program



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 24, 2009 08:29

SToRM pisze:132,6 KM bylo u mnie :P na 0,216 i seryjny program
ale bez kata :P



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt kwie 24, 2009 09:46

cowboy pisze:ale bez kata :P
nie czepiaj sie szczegolow ;)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt kwie 24, 2009 10:19

cowboy pisze:ale bez kata :P
Istnieje jakiś wykres przed i po wycince?
Jaki jest przyrost KM i Nm?
Jak poprawia się dół?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt kwie 24, 2009 10:54

CrocodileReggae, po wycięciu kata nie odczujesz żadnej różnicy w przyroście niutków,czy koni.U siebie po wycince nic takiego nie zaobserwowałem,a był już po sofcie.
W kilku innych przypadkach też nie zaobserwowaliśmy nic odczuwalnego.
Choć wykres mógłby jakieś minimalne różnice pokazać.
Tak czy inaczej żadnych odczuwalnych popraw nie było.
Jedynie co,to tylko turbinka odetchnie.
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 10:57 przez sagon, łącznie zmieniany 2 razy.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 24, 2009 11:00

sagon pisze:Choć jakiś wykres mógłby coś w tej kwestii zmienić
stormowi tam coś przybyło chyba ze 4 KM

seria 100KM (ALH) po poluzowaniu wydechu 104 KM

http://vwsilesiaclub.pl/storm/tdi_wykres1.jpg

u mnie to nie dodało mocy w AFN po programie
nie czepiaj sie szczegolow ;)
no dobra to w takim razie hybrydowe turbo, to nie szczegół :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt kwie 24, 2009 11:20

Tak,tylko,że takich różnic się właśnie nie wyczuje.Dlatego dobrze mieć wykresik.
Po wycięciu kata przybyło mu 4 konie i aż 43 niuty?Nawet 216tki tego nie potrafią.
Jeszcze jedno.Max moment wg.tabeli 257 przy 1192,na wykresie jakieś 230 przy 2300.Szczerze,to nie rozumiem.Wszystkie inne pomiary są ok,ale ten jeden po wycięciu kata jakiś dziwny.
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 11:21 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt kwie 24, 2009 14:31

ponoć lepiej z dołu jedzie...
a mi o ten efekt chodzi

ale może dotyczy to przypadku jak jest zabity...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 24, 2009 14:34

ale może dotyczy to przypadku jak jest zabity...
jak jest zabity to auto w ogóle muli, jak juz troszke mniej drożny to troszke z dołu moiże być lepiej

jak jest OK to róznica nie bedzie odczuwalna ale lżej bedzie turbinie



Sebara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 21:00
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Sebara » pn kwie 27, 2009 22:43

Mam pytanko do kolegow.Przesiadlem sie z VR6 ABT 3.2L na GTI TDI 20jahre. Potrzebuje info do kogo sie wybrac na zrobienie virusa i zestrojenie 216stek i czy turbo podmienic na wydajniejsze.Celuje gdzies w 160 kucy MAX
Pozdrawiam i dzieki



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn kwie 27, 2009 23:33

Sebara pisze:Potrzebuje info do kogo sie wybrac na zrobienie virusa i zestrojenie 216stek i czy turbo podmienic na wydajniejsze.Celuje gdzies w 160 kucy MAX
turbo trzeba zmienić- hybryda albo ARL


strojenie - MR Motors , Rogalotti


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 28, 2009 09:18

Sebara pisze:Potrzebuje info do kogo sie wybrac na zrobienie virusa i zestrojenie 216stek i czy turbo podmienic na wydajniejsze.Celuje gdzies w 160 kucy MAX
potrzebujesz turbine AWX lub hybryde AWX / ARL - polecam Karambola

wtryski 216 - looknij w link w moim podpisie :)

strojenie - najbliżej Robert z www.tune-up.pl (nick Rob555)

do tego FMIC - najlepiej na bazie z Renault megane - wyżej masz podwieszony temat - mozesz to samemu ogarnąć

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 09:27 ]
strojenie - najbliżej Robert z www.tune-up.pl (nick Rob555)
masz tu grupowy chiptuning

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=236048



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt kwie 28, 2009 10:14

cowboy pisze:do tego FMIC - najlepiej na bazie z Renault megane
Cowboy,gdzie te logi??
Chciałbym zobaczyć,jak to zachwalane cudeńko spisuje się na drodze.
Teraz jest gorąco,więc będzie wszystko jak na dłoni.
U mnie na seryjnym przy bucie,przy zewnętrznej 22 pokazało 53 stopnie.
Ciekawy jestem jaka będzie różnica,bo to ,że będzie nie ulega wątpliwości.
Powiem szczerze,że się waham między takim od renault,a tym który mam przerobiony.
Pozdro.


AFN 165,5@380,8

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości