fleshu pisze:No to kolego ostro mi pojechałeś.
nie ze pojechałem !!! bez przesady, tylko wg mnie nie masz racji i przedstawiłem jak ja to widzę, bo to jest głupota trochę WG MNIE !
ponieważ jak tłumaczyłem od przeładowania jest ECU
)
2 sprawa jest taka ze wyobraź sobie ze ktoś ma dajmy na to AFN i oddaje auto do zavirusowania (bez zmiany IC) to czy po takim zabiegu turbo nie będzie dmuchać więcej ?? będzie !! czyli zgodnie z twoją teorią powinno im cały czas wwalać węże.... chyba że zakładają specjalne opaski nie wiem jakie...
Poza tym Turbo VNT często zdarza sie ze przeładuje w jakimś tam niedużym zakresie obrotów a później ciśnienie już jest szybko stabilizowane do żądanego !! W takim wypadku co chwila byś stawał skręcać dolot w swoim aucie.
Lubie pogadać wymienić sie poglądami ale
fleshu pisze:Pewnie wiesz lepiej.
za to bardzo nie lubię ironii.....
co do tego IC to pewno była jakaś ruina albo coś w niego uderzyło i temu !!
normalnie nie ma prawa sie mu nic stać przy trochę większym ciśnieniu.
doświadczenie na forum to tu ma nie dużo do gadania
Zrobiłem już prę FMIC a do jednego dmuchałem prawie 2 razy takie ciśnienie jakie dmucha mu seria !! i nic !!
Węże i opaski mają być zaciśnięte mocno i trzymać się pewnie !!aby sie nie zsunęły !! ponieważ jak taki wąż wypadnie podczas przyśpieszania to tak jakbyś nacisnął na hamulec !! i wrócę do przekładu wyobraź sobie ze wrzucasz 3 bieg but w podłogę i wyprzedzasz, z naprzeciwka jadą samochody a Tobie jak już nie wiele brakuje iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wypada wąż turbina IC (cz tam IC kolektor)
zostaje Ci powiedzieć "papa"
nie chce sie kłócić nie chce sprzeczać kto mądrzejszy bo może to ja brednie pisze ale:
W ŻYCIU NIE ZGODZĘ SIE Z TYM CO NAPISAŁEŚ W TEJ SPRAWIE
pozdrawiam