Problem z kierownica po zmianie przegubu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kierownica po zmianie przegubu
witam
Ostatnio zmienialem przgub. Mechanik zdjal oba przeguby bo sprawdzal ktory jest zjeb... Po zmianie troche mi sciaga samochud, musze trzymac kierownice lekko skrecona zeby jechac prosto i po skrecie nie prostuje mi sie jak nalezy. Czasem tez mi ja odbija i z nierowna sila dziala na kierunki. Jest inaczej. Czy moze to byc zbierznosc i czy w takim razie musza mi ja w warsztacie ustawic w ramach gwarancji?
Mam golfa II 1.8, bez wspomagania.
Ostatnio zmienialem przgub. Mechanik zdjal oba przeguby bo sprawdzal ktory jest zjeb... Po zmianie troche mi sciaga samochud, musze trzymac kierownice lekko skrecona zeby jechac prosto i po skrecie nie prostuje mi sie jak nalezy. Czasem tez mi ja odbija i z nierowna sila dziala na kierunki. Jest inaczej. Czy moze to byc zbierznosc i czy w takim razie musza mi ja w warsztacie ustawic w ramach gwarancji?
Mam golfa II 1.8, bez wspomagania.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pewnie ten mechanik żeby dostać się do przegubów nie rozłączał przegubu kulowego tylko jego uchwyt od wachacza, albo u góry śróby od amortyzatora. Nie zaznaczył jak należy i przy skręcaniu sknocił geometrię.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wystarczy na podniesionym aucie przekręcić minimalnie górną poduchę i może ściągać. Czyli nie poznaczyli wszystkiego dokładnie i nie poskładali dokładnie w to samo miejsce. Jedź do nich, niech go doprowadzą do ładu. Czy niektórzy mechanicy nie dojrzeli jeszcze do czasów, kiedy 126p i polonez odeszły do lamusa motoryzacji? Zresztą, tamto też potrafili równo spiep.......ć.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
mam podobnie wlasnie:( cala belka z wahaczami itd cala zawiecha , potem robili zbieznosc... a auto sciaga - oponki ok, cis i wywazenie 2 razy w roznych miejscach robilem zeby sie upewnic. a poza tym mam lekko kierownice nie teges - tzn jesli jest idealnie na poziomo to kola nie sa na wprost, zeby byly prosto to musi byc lekko skrecona
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
ale sciaga czy nie sciaga bo kierownice to mozna zawsze przestawic na wieloklinie albo drazkach bez popsucia geomertii
wystarczy jedna koncowke wkrecic o obrot a druga wykrecic o obrot i tyle.
w ta strone aby kierownica bylo ok i tyle razy zeby byla rowno i po sprawie
a jak sciaga to zle zrobili geometrie bo nawet jak jest cis nie tak z autem to powinni ci powiedziec a i kierownice powinni dobrze ustawic - czyli spartolili robote wracaj i reklamuj,
pozdrawiam
wystarczy jedna koncowke wkrecic o obrot a druga wykrecic o obrot i tyle.
w ta strone aby kierownica bylo ok i tyle razy zeby byla rowno i po sprawie
a jak sciaga to zle zrobili geometrie bo nawet jak jest cis nie tak z autem to powinni ci powiedziec a i kierownice powinni dobrze ustawic - czyli spartolili robote wracaj i reklamuj,
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości