Problem z kierownica po zmianie przegubu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gerlan

Problem z kierownica po zmianie przegubu

Post autor: gerlan » ndz sty 08, 2006 18:55

witam
Ostatnio zmienialem przgub. Mechanik zdjal oba przeguby bo sprawdzal ktory jest zjeb... Po zmianie troche mi sciaga samochud, musze trzymac kierownice lekko skrecona zeby jechac prosto i po skrecie nie prostuje mi sie jak nalezy. Czasem tez mi ja odbija i z nierowna sila dziala na kierunki. Jest inaczej. Czy moze to byc zbierznosc i czy w takim razie musza mi ja w warsztacie ustawic w ramach gwarancji?
Mam golfa II 1.8, bez wspomagania.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 08, 2006 19:02

Pewnie ten mechanik żeby dostać się do przegubów nie rozłączał przegubu kulowego tylko jego uchwyt od wachacza, albo u góry śróby od amortyzatora. Nie zaznaczył jak należy i przy skręcaniu sknocił geometrię.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 08, 2006 19:02

to może być zbiezność ale bardziej bym optował za kontem nachylenia koła, być może jak mechanio rozebrał wszystko to nie ustawił na miejscu zpowrotem, warto udac się do warsztatu i im o tym powiedzieć, powinni ci to ustawić odrazu po wymianie przegubów


:-k ...

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » ndz sty 08, 2006 19:07

Wystarczy na podniesionym aucie przekręcić minimalnie górną poduchę i może ściągać. Czyli nie poznaczyli wszystkiego dokładnie i nie poskładali dokładnie w to samo miejsce. Jedź do nich, niech go doprowadzą do ładu. Czy niektórzy mechanicy nie dojrzeli jeszcze do czasów, kiedy 126p i polonez odeszły do lamusa motoryzacji? Zresztą, tamto też potrafili równo spiep.......ć.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 08, 2006 19:17

Pozostaje Ci ustawić geometrie zawieszenia - moim skromnym zdaniem


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn sty 09, 2006 01:03

na 100% przestaiwl ci geometrie to jakis partacz



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » pn sty 09, 2006 01:10

mam podobnie wlasnie:( cala belka z wahaczami itd cala zawiecha , potem robili zbieznosc... a auto sciaga - oponki ok, cis i wywazenie 2 razy w roznych miejscach robilem zeby sie upewnic. a poza tym mam lekko kierownice nie teges - tzn jesli jest idealnie na poziomo to kola nie sa na wprost, zeby byly prosto to musi byc lekko skrecona


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn sty 09, 2006 01:19

ale sciaga czy nie sciaga bo kierownice to mozna zawsze przestawic na wieloklinie albo drazkach bez popsucia geomertii

wystarczy jedna koncowke wkrecic o obrot a druga wykrecic o obrot i tyle.
w ta strone aby kierownica bylo ok i tyle razy zeby byla rowno i po sprawie

a jak sciaga to zle zrobili geometrie bo nawet jak jest cis nie tak z autem to powinni ci powiedziec a i kierownice powinni dobrze ustawic - czyli spartolili robote wracaj i reklamuj,

pozdrawiam



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn sty 09, 2006 08:08

witam ja miałem taki sam problem tyle że po wymianie osłon na przegubach i łozysk w przednich kołach i po tem musiałem ustawiać zbierzność razem z kątami. pozdrawiam


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości