Jak oczyścić obieg wody
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Jak oczyścić obieg wody
Dziś zmieniłem nagrzewnice na nową bo wogóle nic nie grzała, nawet letnim nie dmuchało, już wszystko ekstra poskładałem ale podczas wymiany zobaczyłem żę cały obieg wody jest strasznie zasyfiony, dosłownie płyn zmienia się w brozowy kolor, nie chciałem puszczać wogóle tego syfu w nową nagrzewnice więc ominąłem ją kawałkiem węża. Jutro będe wymieniał chłodnice także na nową i przed wymianą bym chciał oczyścić cały układ z brudu.
Czy jak podłącze wąż z wodą i puszcze wodę przez silnik żeby troche go wypłukać to nic w ten sposób nie rozwalę? Oczywiście wiem że silnik musi być zimny
Czy jak podłącze wąż z wodą i puszcze wodę przez silnik żeby troche go wypłukać to nic w ten sposób nie rozwalę? Oczywiście wiem że silnik musi być zimny
jeśli masz troszkę kaski
to kup z 20 litrów wody destylowanej >>>>> tak na 3 zalania silnika z hakiem
i ekstrakt płynu chłodniczego
spuść cały syf z silnika
wypłucz silnik bieżącą wodą kranówa kilka razy ale to ci usunie tylko to co luźne i najbardziej zatykające
potem załóż nowe części wlej wody destylowanej i rozgrzej silnik
potem to spuść i jeszcze raz płukanka z wody destylowanej
na koniec zostanie ci tyle wody destylowanej ze rozrobisz ekstrakt i zalejesz silnik
tak unikniesz kranówki w nowym układzie a woda destylowana która ci zostanie w silniku zmiesza się z ekstraktem
kup miernik gęstości płynu 11zl bajer ci pokarze na ile w minusie stopni płyn odporny
jak będzie mało to dolejesz ekstraktu
tak robił kumpel w matriksie bo mu nagrzewnica nie grzała
to kup z 20 litrów wody destylowanej >>>>> tak na 3 zalania silnika z hakiem
i ekstrakt płynu chłodniczego
spuść cały syf z silnika
wypłucz silnik bieżącą wodą kranówa kilka razy ale to ci usunie tylko to co luźne i najbardziej zatykające
potem załóż nowe części wlej wody destylowanej i rozgrzej silnik
potem to spuść i jeszcze raz płukanka z wody destylowanej
na koniec zostanie ci tyle wody destylowanej ze rozrobisz ekstrakt i zalejesz silnik
tak unikniesz kranówki w nowym układzie a woda destylowana która ci zostanie w silniku zmiesza się z ekstraktem
kup miernik gęstości płynu 11zl bajer ci pokarze na ile w minusie stopni płyn odporny
jak będzie mało to dolejesz ekstraktu
tak robił kumpel w matriksie bo mu nagrzewnica nie grzała
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 18:36 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kolega ma nowa nagrzewnice przeciez i chlodnice tez chce zmienictattoo_men pisze:ten brunatny syf o ktorym piszesz powstaje przez dolewana wode do ukł. Zapewne nie masz wlasciwego obiegu. Mozesz kupic sode troche wsypac i potraktowac goraca woda, wezom nic sie nie stanie ale nie gwarantuje ze przeczysci twoja nagrzewnice jesli masz mocno zasyfioną
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 413 gości