CISNIENIE OLEJU SILNIKOWEGO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ZDZISIU
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt sty 06, 2006 10:07
Lokalizacja: OLKUSZ/WROCŁAW

CISNIENIE OLEJU SILNIKOWEGO

Post autor: ZDZISIU » sob sty 07, 2006 12:24

witam, jestem nowym uzytkownikiem Golfa MkIII z 94 roku. Qpilem go we wloszech w tym tygodniu. Samochodzik ma 240tys km, przy 185tys byl wymieniany rozrzad itp. we wtorek wracalem z Wloch, po autostradzie lecialem sobie 140km/h i nagle zapalila(mrugala) mi sie kontrolka cisnienia oleju, zwolnilem, ale zaczela caly czas swiecic!zatrzymalem sie, odczekalem chwile i spr poziom oleju-wszytko ok! wiec pojechalem dalej. potem po przejechaniu jakis 500km znowu mi sie to zrobilo,tez sie zatrzymalem i spr poziom.Potem juz dojechalem do domu
Teraz jadac trasa(czwartek) zaswiecila mi sie kontrolka, przyredukowalem do 3ki i pojechalem , kontrolka zgasla i nie zaswiecila sie juz.
I teraz koledzy pytanie jest nastepojace, co to moze byc? czy to olej do wymiany?juz nie spelnia swoich zadan.czy moze 140 to za szybko jak na golfa :D (zart), czy moze jakas pompa?co mam robic?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 07, 2006 12:33

Olej, paski i filtry to wymieniaj odrazu. Więc po wymianie oleju (daruj sobie syntetyki do tego silnika) zobacz co się będzie działo , jeśli nie przejdzie to będziemy myślec dalej, ale wtedy bez pomiaru ciśnienia oleju to się nie obedzie. Aha i pozdrowienia dla Olkusza , no i witamy na forum :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob sty 07, 2006 12:35

W szukaj wpisz sobie kontrolka oleju.
Na ten temat bylo juz wszystko powiedziane.
U mnie skonczylo sie na remoncie silnika.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 07, 2006 12:36

witamy, olej napewno do wymiany( już za rzadki)


:-k ...

Awatar użytkownika
ZDZISIU
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt sty 06, 2006 10:07
Lokalizacja: OLKUSZ/WROCŁAW

Post autor: ZDZISIU » sob sty 07, 2006 12:52

heh dziekuje za szybka odp, czyli za zaqpy :D


[img]http://img358.imageshack.us/img358/2740/vwdriver1qi.jpg[/img]
[url=http://www.fastandfuriousfig.com/?u=185792]Fast&Furious[/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 07, 2006 12:55

Jeśli po wymianach (olej, fitr) nie ustąpi to świecenie to posłuchaj silnika, mogły pójść panewki



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob sty 07, 2006 13:13

zmierz cisnienie manometrem jakie masz

moze olej ne taki- za rzadki lub przepracowany

mogl pac ktoryc z czujnikow cisnienia oleju i robi blad

moze pompa juz padla

albo panewki

sprawdz polaczenia wsowek na czujnikach oleju


a jak zasiecila sie kontrolka to czy silnik zaczol pracowac glosniej

pozdrawiam



Awatar użytkownika
ZDZISIU
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt sty 06, 2006 10:07
Lokalizacja: OLKUSZ/WROCŁAW

Post autor: ZDZISIU » sob sty 07, 2006 14:08

jak sie zaswiecila kontrolka to silniek normalnie pracowal,tak mi sie wydaje. hm wprawdzie bylem troche zeschizowany,bo do domu daleko po wlosku nie bardzo mowie, wiec nie jestem w 100%pewny :D


[img]http://img358.imageshack.us/img358/2740/vwdriver1qi.jpg[/img]
[url=http://www.fastandfuriousfig.com/?u=185792]Fast&Furious[/url]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 07, 2006 14:57

Wymień olej i szczerze Ci życze aby to było właśnie to,bo jak to pisał MrSalieri - taki objaw może tez doprowadzić do konieczności remontu silnika.....


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
ZDZISIU
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt sty 06, 2006 10:07
Lokalizacja: OLKUSZ/WROCŁAW

Post autor: ZDZISIU » sob sty 07, 2006 15:11

no oki, to trzymajcie kciuki za mnie, bo jak by sie okazalo, ze od razu remont silnika mnie czeka to zalamka :( a tak sie cieszylem z mojego pierwszego golfa :D

[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 10:40 ]
to znowu ja, qrcze wczoraj nie qpilem nic, bo jakos czsu nie znalazlem :( mam pytanie, wiem ze mam qpic olej za okolo 100zl :D, filtry, hm jaka jest cena za nie?? no i nie wiem jak to napisac :D nie znam sie na mechanice :p i mam problem, czym wymieniajac pasek, to wymieniam sam paske, nie wiem rolki i napinacze, czy caly zozrzad??nie znam sie :D troche mi glupio ale kto nie pyta umiera glupim :P no i jaka jest cena tego, plizzz help me :D

pozdro


[img]http://img358.imageshack.us/img358/2740/vwdriver1qi.jpg[/img]
[url=http://www.fastandfuriousfig.com/?u=185792]Fast&Furious[/url]

Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » ndz sty 08, 2006 13:38

Filtry: powietrza ~25PLN, paliwa ~ 30PLN, kabiny ~ 35, oleju ~ 25PLN(wymiana przy każdej wymianie oleju).

Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 08, 2006 14:29

Co do rozrządu to pasek sam bo napinacza nie masz w ABU - zamiast niego jest pompa wody
Ostatnio zmieniony ndz sty 08, 2006 14:30 przez Adamtd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz sty 08, 2006 14:29

U mnie taki objaw (w początkowym stadium) skończył się na wymianie panewek i pompy oleju.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz sty 08, 2006 14:36

koledzy nie straszcie, niekoniecznie musi tak być, że trza robić remont :) moja kontrolka miga regularnie, ale mam też wskaźnik i widze ile mam. czujniki sa felerne. zacznij od wymiany oleju i czujnika, około 10 zł kosztuje. jak nie pomoże to wyedy na pomiar. pozdrawiam


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 537 gości