17 do mk3?? 94r
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
17 do mk3?? 94r
czy wejda mi 17" felgi do mk3?? czy jak bede skrecal to nie beda obcieraly?? co musze jeszcze zakupic do nich dodatkowo??pzdr
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Zgadzam się w 100%. chyba jedyny plus to zarąbisty wygląd.Tomasz Żaguń pisze:Zapewne da sie wsadzic ale po 1 będziesz jeżdzł jak na wozie drabiniastym, po2 wywali Ci zawieszenie ,po3 zacznie Ci dużo palić a po 4 niebędziesz miał czasu popatrzeć na laski bo będziesz wytrzeszczał oczy wypatrując dziur w asfalcie same minusy a plus to będzie zajebiście wyglądał.

[img]http://img453.imageshack.us/img453/9449/kutno2ex6.jpg[/img]
Witam
fela 17 cali zwykle ma z 9 cali szeroksci i przy standardowym ET bedzie opona tarla o makpersona wiec konieczne beda dystanse i przerobienie blotnikow zeby nie tarlo o ranty
i niestety na takich oponkach trzeba dobrze geometrie dobrac bo standardowa bedzie zla
a i tak bedzie strasznie latal po koleinach bo juz na szerokosci 205 lata a tu beda jeszcze wieksze
pozdrawiam
fela 17 cali zwykle ma z 9 cali szeroksci i przy standardowym ET bedzie opona tarla o makpersona wiec konieczne beda dystanse i przerobienie blotnikow zeby nie tarlo o ranty
i niestety na takich oponkach trzeba dobrze geometrie dobrac bo standardowa bedzie zla
a i tak bedzie strasznie latal po koleinach bo juz na szerokosci 205 lata a tu beda jeszcze wieksze
pozdrawiam
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
patrz na ET !!
Najważniejsze w tym temacie jest ET - jeśli będzie poniżęj 35 [mm] moe ocierać już nawet w 16". WIEM że przy felgach 7,5J ET35 16" i oponach 205/45 w MkIII nic nie ma prawa ocierać, ale jeśli ET będzie 25-30 to na bank oponki będą tarły. Co do 17" to mam mieszane uczucia jeśli chodzi o MkIII - nie badzo się nadają moim zdaniem - chyba że więcej stoi jak jeździ - Jeśli chcesz pogodzić w sposób ekstremalny komfort i wygląd to moim zdaniem MAX 16"
Jeśli się zdecydujesz to musisz zakupić odpowiednie śruby - śeśli są to felgi przewidziane do VW to śruby zawsze będą miały czaszę kulistą o wymiarze 25,6 [mm] natomiast ważna jest przedewszystkim długość śrub - prawie nigdy nie pasują śruby z felg stalowych ze względu na głębokość piasty, która w przypadku alusów jest większa prawie zawsze
Pamiętaj że koła muszą byś dokręcone na conajmniej 7 zwojów !! Jeśli teraz masz stalowe czy aluminiowe felgi - zdejmij jedną szt. włóż śrubę normalnie i zobacz ile długości gwintu wystaje z drugiej strony - potem tą samą śrubę włóż do nowej felgi zmierz i o tyle ile będzie krótsza o tyle musisz kupić dłuższe śruby do nowych felg - TO JEST NAJWAŻNIEJSZE - TO TWOJE I INNYCH BEZPIECZEŃSTWO !!!
pozdrooo

Jeśli się zdecydujesz to musisz zakupić odpowiednie śruby - śeśli są to felgi przewidziane do VW to śruby zawsze będą miały czaszę kulistą o wymiarze 25,6 [mm] natomiast ważna jest przedewszystkim długość śrub - prawie nigdy nie pasują śruby z felg stalowych ze względu na głębokość piasty, która w przypadku alusów jest większa prawie zawsze

Pamiętaj że koła muszą byś dokręcone na conajmniej 7 zwojów !! Jeśli teraz masz stalowe czy aluminiowe felgi - zdejmij jedną szt. włóż śrubę normalnie i zobacz ile długości gwintu wystaje z drugiej strony - potem tą samą śrubę włóż do nowej felgi zmierz i o tyle ile będzie krótsza o tyle musisz kupić dłuższe śruby do nowych felg - TO JEST NAJWAŻNIEJSZE - TO TWOJE I INNYCH BEZPIECZEŃSTWO !!!
pozdrooo

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości