Sprzęgło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zielony34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 05, 2009 18:58
Lokalizacja: Dolina Muminków

Sprzęgło

Post autor: Zielony34 » pt kwie 24, 2009 20:53

Czy w 1.3 MH 86' była regulacja linki sprzęgła?

Sytuacja jest taka że wsteczny mogę wrzucić tylko na wyłączonym silniku bo inaczej nie wejdzie, jedynkę muszę wrzucać na siłę, dwójka chodzi gorzej ale jeszcze w miarę a trójka i czwórka normalnie. Zajechałem do mechanika i powiedział mi że najprawdopodobniej wymiana tarczy, linki i docisku = 350zł ale musiałem w ważnej sprawie skoczyć teraz na drugi koniec miasta i widzę że problemy mam tylko ze wstecznym i lekkie opory z wrzuceniem jedynki, reszta biegów działa normalnie.

Jak myślicie, koniecznie trzeba było by wszystko rozbierać i robić czy wystarczyło by naciągnąć linkę lub ją wymienić?



Awatar użytkownika
lukasz-rudy2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: lukasz-rudy2 » pt kwie 24, 2009 21:02

poeiem ci tak jesli regulacje masz na lince to sprobuj troszke podciagnac a jesli nic dalej nie da to wymien sprzeglo i bedziesz dalej smigal .



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pt kwie 24, 2009 21:48

a ja bym sprawdził mechanizm wybierający biegi bo jesli bieg nie chce wejsc na sprzegle to znaczy ze nie trafia w swoje miejsce no chyba ze przy próbie wrzucenia biegu na sprzegle jest zgrzyt to wtedy podciągnąc linke bo znaczy ze nie wysprzegla :bajer:



Awatar użytkownika
Zielony34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 05, 2009 18:58
Lokalizacja: Dolina Muminków

Post autor: Zielony34 » ndz kwie 26, 2009 08:34

tympy mechanik pisze:podciągnąc linke
Koledzy, mnie właśnie o to chodzi, czy da się podciągnąć linkę, czy ona miała jakąś regulacje w tym silniku?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b6c98f6f9ce096d.html][img]http://images39.fotosik.pl/170/4b6c98f6f9ce096dm.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » ndz kwie 26, 2009 10:05

są dwa rodzaje linek jeden to oryginał z samo napinaczem a drugi to zamiennik z regulacją na gwincie przy końcu pancerza przy skrzyni w przypadku pierwszym nic nie zrobisz nie da sie tego wyregulowac ale nie jestem pewny czy w twoim aucie była linka z samonapinaczem po czym poznac jaką masze linke ta z samonapinaczem ma takie plastikowe zgrubienie jakies 20cm od skrzyni a ta zwykła ma regulacje przy skrzyni zazwyczaj w kolorze białym



Awatar użytkownika
Zielony34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 05, 2009 18:58
Lokalizacja: Dolina Muminków

Post autor: Zielony34 » ndz kwie 26, 2009 22:06

tympy mechanik, Wielkie dzięki! Jutro jadę jeszcze do mechanika i zobaczę co i jak. Napiszę jutro co dało się zrobić.

No więc tak - Jest regulacja linki i najprawdopodobniej da się to zrobić bez wymiany sprzęgła. Wymiana kompletnego sprzęgła nie była by niebotycznym problemem ale niestety w tym miesiącu czekają mnie ogromne wydatki więc sprzęgło będzie musiało zaczekać do czerwca-lipca... Za regulację linki zapłacę 30-40zł i myślę że jeszcze chwilkę objeżdżę.

Wczoraj podciągnąłem troszkę linkę [2 obroty nakrętek] i chodzi lepiej niż na początku więc myślę że trochę wytrzyma a przynajmniej Maj.

Temat do zamknięcia.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:24 przez Zielony34, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości