Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Koledzy szukam i szukam.... i co z tym ASV ??
Gdzie co i jak w ASV ? zaglądałem dzisiaj pod maskę i jest to troszkę inaczej niż w AFN...
Daj ktoś znać a najlepiej to jakaś fota
Znalazłem kostkę ale nie aż 10 kabli w tej kostce... tylko 3 były...
Gdzie co i jak w ASV ? zaglądałem dzisiaj pod maskę i jest to troszkę inaczej niż w AFN...
Daj ktoś znać a najlepiej to jakaś fota
Znalazłem kostkę ale nie aż 10 kabli w tej kostce... tylko 3 były...
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
odp
Ok zamontowane działa daje rade bez KITU ! odczuwalna różnica !
Używam sporadycznie, trzeba oszczędzać bestie
Przy załączeniu z tyłu robi się lekko czarno, ale z tego co czytałem to kwestia doboru dobrego opornika terazm mam prawdopodobnie coś lekko ponad 400
Używam sporadycznie, trzeba oszczędzać bestie
Przy załączeniu z tyłu robi się lekko czarno, ale z tego co czytałem to kwestia doboru dobrego opornika terazm mam prawdopodobnie coś lekko ponad 400
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
witam, kolega Muszka.d podpowiedzial mi jak mam to zrobic i powiem ze na 3 biegu rwie laki (jak mu wylacze TCS to nawet na 4) jestem w szoku co zwykly opornik zrobil z zwyklego tdi, kolega ma bmw 330d i powiem ze na starcie ida leb w leb pozniej bmw odchodzi od ok 150km/h ale niezabardzo, opornik jaki zastosowalem to 430 i mysle ze wiekszy bylby lepszy poniewaz 430 byl najwieksa wartoscia jaka posiadalem na chwile obecna, po niedzieli poeksperymentuje z innymi z wiekszymi wartosciami, przy okazji dodam ze na zimnym silniku zlapal mi blad ,, cos z przeplywka'' po wykasowaniu i wlaczaniu na rozgrzanym juz tego nie bylo, dodam ze na wlaczonym oporniku unosi sie gesta czarna chmura za autem w trakcie przyspieszania (ale jaki kooop) w dodatku na jalowym pracuje nierowno ale nie zawsze, zwlaszcza na zimnym
Dzisiaj postanowiłem zamontować opornik w swoim autku. Wstawiłem 390ohm oczywiście z włącznikiem który umieściłem wewnątrz auta. Auto zbiera się niesamowicie ale chyba pompa nie nadąża, bo gdy wciskam pedal do podłogi na wyższych obrotach tak powyżej 3000rpm silnik jakby się dławił, efekt jakby dodawać i popuszczać gazu. Kolejna sprawa to gdy ostro ruszam z pierwszego biegu to przy około 4500rpm nagle traci moc, obroty ostro spadają i strasznie telepie motorem, objaw ustępuje gdy zgaszę silnik i ponownie odpalę (macie jakieś pomysły co to może być?). Co do spalin, to chmury nie puszcza ale na postoju zmiata piasek z asfaltu przy ostrej przygazówce
I tak to u mnie wygląda
I tak to u mnie wygląda
Siemano fafa, muli Ci bo pewnie łapie Ci notlaufa. Ja dałem opornik ponad 400, teraz nie pamiętam jaki mi babka w sklepie dała, ale wiem że nie było takiego jak chciałem
Szanuj silniczek i używaj tego sporadycznie bo pompa Ci nie wydoli i klętnie a ona nie jest tania :p Może pompa jest już zmęczona i właśnie masz powoli daje Ci znać o sobie...
Sprawdź to stosując inny opornik. A jak gruby kabalek dałeś ?
U mnie jedynym objawem to są skoki obrotów na biegu jałowym, ale to norma. Najlepiej zamontować do tego oporniczka potencjometr i można ustawiać sobie moc " DOŁADOWANIA "
Szanuj silniczek i używaj tego sporadycznie bo pompa Ci nie wydoli i klętnie a ona nie jest tania :p Może pompa jest już zmęczona i właśnie masz powoli daje Ci znać o sobie...
Sprawdź to stosując inny opornik. A jak gruby kabalek dałeś ?
U mnie jedynym objawem to są skoki obrotów na biegu jałowym, ale to norma. Najlepiej zamontować do tego oporniczka potencjometr i można ustawiać sobie moc " DOŁADOWANIA "
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
390 to moja najbardziej słuszna decyzja, zamierzam używać tego sporadycznie. Robiłem próby także na innych: 470, 510, 560 i efekty słabsze, a skoro będę i tak używał sporadycznie to dałem od razu z grubej rurySprawdź to stosując inny opornik
Dałem zwykły przewód jak do ścieżki do głośników.Muszka.d pisze:A jak gruby kabalek dałeś ?
U mnie skok występuje jedynie gdy załączam opornik, po włączeniu obroty lekko wzrastają ale są równeMuszka.d pisze:U mnie jedynym objawem to są skoki obrotów na biegu jałowym, ale to norma.
Jakby ktos chcial to mam wtyczke i gniazdko do pompy na 8 pinow, z czego 7 jest uzywanych w tej wtyczce. Pasuje do 1z AFN i podobnych np AHU. Dzieki temu mozna zainstalowac opornik bez ingenerncji w oryginalne wiazki do pompy. Wpina sie wtedy moja wiazke z wtyczkami do pompy i prowadzi przewod z opornikiem i wlacznikiem do kabiny. Za 50 zl sprzedam wiazeczke z wtyczkami i zarobionymi przewodami na 2 i 3 pinie do podlaczenia opornika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości