no to może mamy racje...greg pisze:Adamtd nie uwierzysz ale prawie w tym samym czasie podbnie odpowiedzieliśmy tylko ze ja na priv
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To wsiądź do niego, zapal (może być na postoju) i poczekaj aż zrobi sie ponad 90 stopni i wtedy pooglądaj węże. Jeżeli termostat miałbyś cały czas zamkniety to momentalnie temp szłaby Ci do góry, aż do zagotowania...romek126 pisze:Adamtd, Zwykle na wskaźniku miałem 70st. więcej się raczej nie rozgrzewał. Ale nie wiem czy nie przekłamuje. Węże pozatem są napęczniałe.
tak prawdę mówiąc to nie tylko ją napędza, ale równiez pompa w tych silnikach jest napinaczem paska. i pamiętaj przy wymianie, żeby pasek był luzniejszy niż w innych autach z napinaczami. Jeżeli za mocno naciągniesz pasek (tak jak ja to zrobiłem za pierwszym razem) to zacznie ci wyć pompa.Adamtd pisze:Pompy nie zakrywa rozrząd, tylko przechodzi przez nia pasek rozrządu który ja napędza.
Użytkownicy przeglądający to forum: IronShadow0Zew i 547 gości