115 a 101 czym sie róznią?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
115 a 101 czym sie róznią?
A wiec jak w temacie czym roznią sie te dwa silniki?
Ile mozna z nich wycisnąć jak z awaryjnością?
Jaki koszt mniej wiecej wymiany rozrządu?
Ile mozna z nich wycisnąć jak z awaryjnością?
Jaki koszt mniej wiecej wymiany rozrządu?
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
a to wszystko psze pana jest na forum... szukać się nie chciało ?
Dział Chcę Kupić Auto> lub w Danych technicznych: http://www.vwgolf.pl/?page_id=30
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Dział Chcę Kupić Auto> lub w Danych technicznych: http://www.vwgolf.pl/?page_id=30
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
115 koników to będzie pewnie na pompowtryskach. Wiele osób mówi że PD cicho chodzi i że to nie jest traktor. Ale wole silniczki bez tego wynalazku. Zdania na 100% będą podielone. Ja mam 110 seryjnie no i drobny gratis w postaci dodatkowych 27. Spalanie na poziomie około 4,5 w trasie - 5,5 w mieście, Większość PD pali więcej. No i jak ci coś padnie w silniczku to prościej jest to naprawić. Rzozrząd to ten sam koszt. (znając życie to mnie tu zaraz ktoś zbeszta za to co popisałem). Wszystkie te silniczki są na elektronice i bez wtyczki i laptopika prawie nic nie zrobisz. Ja bym nadal wybierał silniczek bez PD, z przedziału mocowego 110-130 PS. Pozdrawiam!
i 101 i 115 to PDfleshu pisze:115 koników to będzie pewnie na pompowtryskach. Wiele osób mówi że PD cicho chodzi i że to nie jest traktor. Ale wole silniczki bez tego wynalazku. Zdania na 100% będą podielone.
porównywalniefleshu pisze:No i jak ci coś padnie w silniczku to prościej jest to naprawić.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
to faktfleshu pisze:Wszystkie te silniczki są na elektronice i bez wtyczki i laptopika prawie nic nie zrobisz.
bez PD to tylko 90, 110KM lub SDI 68KMfleshu pisze:Ja bym nadal wybierał silniczek bez PD, z przedziału mocowego 110-130 PS. Pozdrawiam!
to tylko 110, 115 i 130 to juz pompowtryskfleshu pisze:Ja bym nadal wybierał silniczek bez PD, z przedziału mocowego 110-130 PS. Pozdrawiam!
pozatym PD wcale nie chodzi ciszej, szczególnie na wolnych. jak ci pali 5,5 w mieście prawie 140 koni w kombi to gratuluje. prościej naprawić ? przesada, to nie 2001 rok gdzie dopiero wchodziły.
pompa bedzie tańsza w eksploatacji troche, za to pompowtrysk ma nieco lepsze charakterystyki. 101 ma pewno troszke słabsze pompki, ale też niekoniecznie. ja kupowałem jedną od takiego własnie i radziła sobie przy 150 KM. przy 115 często była skrzynia 6. reszta to drobnostki. dopiero 130 były mocniejszej konstrukcji
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
mam 115 na PD, rok juz wirusa na 158/340 i chodzi bez zarzutu, nic się nie psuje, od wymiany do wymiany jakies 200 ml oleju i hula.
Palił przed wirusem średnio 5,5 - 6,0 w jeździe mieszanej ( 2 razy w tygodniu jade z Katowic na Żory), teraz mi pali jakieś 6,5 - 6,8 ale więcej frajdy z jazdy to i częściej deptam, a no i czasem jakiś ścig się na trasie trafi od świateł do świateł![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PD to nowsza technologia i nie ma bata, biorąć pompę wybierasz jednak starszą technologię. Jak kupowałem Golfa to miałem do wyboru też Seata 110 na VP, Aligatora się poradziłem i wziąłem PD![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
101 też miałem w ATD w Polo, śmigało to fajnie bo autko lekkie, z tymże 6gang to świetna sprawa, naprawdę, jak robię wiślanką te 40 km to 6 bieg wieczorem i w okolicach 5l.
Co do głośności to PD ma jednak inną charakterystykę pracę, tymże mi to akurat obojętne, i tak CR w innych silnikach cichszy.
Palił przed wirusem średnio 5,5 - 6,0 w jeździe mieszanej ( 2 razy w tygodniu jade z Katowic na Żory), teraz mi pali jakieś 6,5 - 6,8 ale więcej frajdy z jazdy to i częściej deptam, a no i czasem jakiś ścig się na trasie trafi od świateł do świateł
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PD to nowsza technologia i nie ma bata, biorąć pompę wybierasz jednak starszą technologię. Jak kupowałem Golfa to miałem do wyboru też Seata 110 na VP, Aligatora się poradziłem i wziąłem PD
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
101 też miałem w ATD w Polo, śmigało to fajnie bo autko lekkie, z tymże 6gang to świetna sprawa, naprawdę, jak robię wiślanką te 40 km to 6 bieg wieczorem i w okolicach 5l.
Co do głośności to PD ma jednak inną charakterystykę pracę, tymże mi to akurat obojętne, i tak CR w innych silnikach cichszy.
mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]
Ogólnie każdy Volkswagenowski TDI jest fajny, ale te starsze TDI (90KM czy 110KM) uważam za mniej awaryjne. Sam mam 115KM PD, silniczek jest bardzo dobry, szybki i ekonomiczny, ale te wtryski nie są dziełem technologicznym. Silnik przez to jest głośny (starsze są cichsze), wtryski są drogie jak cholera, trzeba je regulować co jakiś czas i ogólnie a jak się już któryś popsuje to możemy usiąść i płakać bo w serwisie 1 wtrysk kosztuje około 4000 zł a używane w stanie "używalności" ciężko dostać...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10545
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
kosztował, teraz jest zdecydowanie tańszy, no i nie zawsze trzeba wymieniać cały zespół pompowtryskiwacza, istnieje szansa, że będziemy mogli wymienić samą końcówkę wtryskiwaczaForest89 pisze:w serwisie 1 wtrysk kosztuje około 4000 zł
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 22:39 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 187 gości