Bierze olej i duże ciśnienie w obiegu...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bierze olej i duże ciśnienie w obiegu...
Witam ludziska.Ostatnio z moim VW nieciekawie się działo...Co prawda od razu po zakupie lubił wypić trochę oleju ale ostatnio sprawa się nasiliła... powiedzmy 0.5l na 1000km ciężko mi dokładnie powiedzieć bo autem ostatnio śmigał ojczulek...Do tego zaczęłą ubywać płynu chłodniczego...Nie dużo ale zjawisko się nasilało...Wycieków na łączeniach itp było brak więc zaszło podejrzenie uszczelki... Przewody od chłodnicy do bloku były twarde jak kamień... no więc zaprowadziłem golfine do mechaniora,wymienil uszczelkę... Ojczulek odebrał auto wyjechał z warsztatu i po 3 km golfik zaczął łapać temperaturkę...odstawił wrócił więc do zakładu i rozbebeszyli silnik.Głowica poszła do sprawdzenia i okazało się,że jest równiutka... Winy upatują w bloku... przy cylindrze jest wżer czy też wrzer ;P no i niby dlatego gotuje się motor... Kurczę przed wymianą uszczelki cały ten syf na bloku uszczelniał wszystko ale po wymiane uszczelki wyszły takie kwiatki... znajomy ma blok od passka b3 no i po świetach startujemy z pracą ... do tego wymiana pierścionków... czy ktoś z Was miał podobny przypadek...? :/ bo nie wiem czy cały ten remont przywróci RP-ka do lat młodości... Piszcie co o sprawie sądzicie... jakieś uwagi sugestie... z góry dzięki za info Krzych
[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]
Ja we Fiacie0 1.6 z 3 silników złożyłem jeden i elegancko śmiga. Remont przywraca 70-80% sprawności fabrycznej, jeśli się na niego zdecydujesz musisz być pewny że autko z którego pochodzi blok nie ma dużego przebiegu (prawie całego SB postawiłem od nowa, jedynie właśnie blok pozostał stary miał ok 400 000, i jakieś 30-40 000 po remoncie pękł tuż przy kole zamachowym). Używany silnik to kot w worku - nieznasz jego historii. Dlatego jeśli jesteś pewny że dawca nie miał kosmicznych przebiegów, śmiało możesz remontować.
Przy zakupie "nowego" silnika można posprzedawać stary w kawałkach i koszt remontu jest mniejszy. Ale jeśli jesteś pewny że przy zatarciu blok nie ma przejechane np. 300-400 000km, wejź go do "szlifierzy" i zobacz co powiedzą, powiedz że jest po zatarciu panewek - oni powinni prawidłowo ocenić jego stan, bo nie chcę Ci w ciemno doradzać czy się nadaje czy też nie.
golfik już po operacji... wymieniony termostat,panewki,pierścienie na tłokach uszczelka pod głowicą i blok z passata b3 Auto śmiga cudownie nie testuje bo silnik na dotarciu więc 110km/h max. Silnik zero pocenia się Co prawda 900zł poszło w las ale satysfkacja z posiadania golfa z nowym-starym serduchem-bezcenne
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 21:47 przez kyzrej89, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości