Post
autor: munior » sob kwie 25, 2009 19:33
Tak jak kolega w poscie powyzej napisał :cieknie przez oring bolca LDA zwiekszajacego dawkę po którym przesuwa się boost pin .Zamiast tej śruby powinien byc odpowietrznik z kapturkiem przez który uchodzi powietrze spod membrany w czasie ruchu w dół .W tym układzie membrana nie ma szans na poruszanie się więc cały układ LDA zwiekszający dawkę paliwa pod wpływem rosnącego ciśnienia doładowania nie działa .Stąd efekt muła .A jak wykręcisz tą śrubę to bedzie ci ciekło paliwo które się tam zbiera .Poprzedni własciciel chciał zapewne szybko to naprawić i ''naprawił''
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018