układ wydechowy proszę o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

układ wydechowy proszę o pomoc

Post autor: piotrek991 » sob sty 07, 2006 22:54

Witam

więc chodzi o to że wywaliłem katalizator i wymieniłem końcowy tłumik, cały układ jest szczelny bez dziurek, przedmuchów itp, chodzi o to czy mogę coś zrobić z tym; ten nowy tłumik strasznie burczy ma taki metaliczny dzwięk na niskich obrotach albo jak mu cisnę, powyżej 3000 już jest cisza metaliczny dzwięk zanika, tłumik nowy ponoć aluminiowy albo aluminiowany... czy to może być wina kata? przytocze zę jak był kat i stary tłumik to było podobnie...

czy założenie strumienicy mi coś da? bo kat nowy za drogi, i czy jak założe strumienice to jaki wariant będzie?

1 bedzie cichszy ale moc spadnie gorzej niż z katem
2 bedzie cichszy ale moc bedzie taka sama jak z katem
3 bedzie cichszy ale moc bedzie i tak wieksza jak z katem
4 bedzie cichszy ale moc bedzie wieksza jak z katem a mniejsza jak bez kata
5. bedzie głosny nic to nie da moc spadnie jak z katem lub bez

lub cos zaproponujcie sami

albo proszę doradzcie co mam zrobić


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » sob sty 07, 2006 22:59

Dźwięk, jaki opisujesz (miały go kiedyś Polonezy) występuje po wywaleniu katalizatora.
Więc tu tkwi problem.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » sob sty 07, 2006 23:12

JAFO pisze:Dźwięk, jaki opisujesz (miały go kiedyś Polonezy) występuje po wywaleniu katalizatora.
Więc tu tkwi problem.
a montaż strumienicy załatwi sprawe? jak wtedy bedzie z mocą? czy strumienice to dobra sprawa? co możecie o nich powiedzieć?


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » sob sty 07, 2006 23:42

Ciśnienie w ukladzie zostało zachwiane (miesiące żmudnej pracy konstruktorów w celu wyciszenia auta). Powinieneś spiętrzyć gaz w wylocie (żywotność sondy!). Odpowiednio dobrana strumienica powinna załatwić sprawę.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » ndz sty 08, 2006 00:08

JAFO pisze:Ciśnienie w ukladzie zostało zachwiane (miesiące żmudnej pracy konstruktorów w celu wyciszenia auta). Powinieneś spiętrzyć gaz w wylocie (żywotność sondy!). Odpowiednio dobrana strumienica powinna załatwić sprawę.
a szczegółowo? jak dobrać strumienice?


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz sty 08, 2006 00:26

Sam raczej jej szczegolowo nie dobierzesz chyba ze znasz dobrze zagadnienia fizyki w tej dziedzinie.
Profesjonalnie moze Ci to zrobic tylko jakas firma zajmujaca sie modyfikacja ukladow wydechowych np MAG SPORT Lech Weglarski


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości