tomasz146 pisze:może lekko skrucić sprężyne
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać, nie możesz uciąć samej końcówki bo jest odpowiednio wygięta żeby pasowała pod talerzyk a na dole pod amortomasz146 pisze:ale można tak zrobić tzn skrócić nie bedzie sie gorzej prowadzil lub dobijał?
no napewno nie tnie się w połowie i spawatomasz146 pisze:to jak w końcu z tymi sprężynami?
tomasz146 pisze:a ile był niżej po tym jednym zwoju
misiek10111 pisze: obcięcie jednego zwoju to spadek ok 2,5 cm
Chyba na kolegi życie dybaszwojtas4589 pisze:ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać
A tak nawiasem jak Ci troszeczkę tył siada to automatycznie przód sie podnosi, sprawdź sprężyny na tyle czy już nie klęczą!! I czy jesteś pewien tego że na przodzie masz odpowiednie sprężyny, może są inne niż powinny być. i przez to autko stoi wysoko z przodutomasz146 pisze:Pomyślałem że może tak jest przez tył bo tam sprężyny już są słabe i trochę siedzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 306 gości