Wymiana skrzyni biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pajak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 23, 2009 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wymiana skrzyni biegów

Post autor: pajak » pt kwie 24, 2009 13:01

Witam,

Mam takie nietypowe pytanie związane z MK4, a mianowicie swego czasu była automatyczna skrzynia biegów która została zmieniona na manualną (nie za mojej kadencji), ale została zamontowana 5 biegowa do auta z silnikiem 1,9 TDI 116 KM, a z tego co wiem te modele wychodziły ze skrzynią 6 biegową, stąd moje pytanie, czy chcąc teraz wymienić ją na 6 muszę coś jeszcze wymienić, czy wystarczy sama kompletna skrzynia plus to co zostanie z 5 biegowej? I jak się przedstawia koszt takiej wymiany?

Dodam że auto teraz na 5 biegu przy prędkości ~140 ma już obroty w granicach 3 tyś.



greg

Post autor: greg » pt kwie 24, 2009 13:14

z tego co kojarzę tylko wymiana skrzyni i nic więcej



Awatar użytkownika
pajak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 23, 2009 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pajak » pt kwie 24, 2009 13:28

Czyli coś takiego powinno wystarczyć.

http://allegro.pl/item598662312_skrzyni ... iegow.html

PS. Czy skrzynia od modelu 130KM będzie pasowała do 116KM? Od 130 bodajże ma oznaczenie ERF, natomiast od 116 ma DRW.

[ Dodano: 24 Kwi 2009 15:02 ]
Do tego mam takie pytanie, czy jest sens w ogóle inwestować w takie auto (już wymieniłem turbo bo padło i w ogóle się nie nadawało do regeneracji więc już miałem koszt 2k). Teraz się posypał prędkościomierz (pewnie impulsator), światło cofania nie działa gdyż wiązka elektryczna została jeszcze z automatu. Chciałem wymienić zegar (które posiadam), ale co się okazało, zegary też są jeszcze z automatu i wtyczka z tyłu nie pasuje do tego licznika.
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 13:46 przez pajak, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pt kwie 24, 2009 15:43

pajak pisze:ale co się okazało, zegary też są jeszcze z automatu i wtyczka z tyłu nie pasuje do tego licznika.
nie ma takiej możliwości żeby wtyczka nie pasowała
co do skrzyni - ERF > DRW
przełożenia na kołach od 1 do 6 biegu są takei same ale inne na kołach napędzajacych wałki - szukaj DRW



Awatar użytkownika
pajak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 23, 2009 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pajak » pt kwie 24, 2009 15:50

greg pisze:
pajak pisze:ale co się okazało, zegary też są jeszcze z automatu i wtyczka z tyłu nie pasuje do tego licznika.
nie ma takiej możliwości żeby wtyczka nie pasowała
co do skrzyni - ERF > DRW
przełożenia na kołach od 1 do 6 biegu są takei same ale inne na kołach napędzajacych wałki - szukaj DRW

Już byłem u 3 elektromechaników i żaden nie jest w stanie mi pomóc w kwestii światła cofania (tłumaczą się że wiązka jest z automatu i nie są w stanie nic z tym zrobić), to samo się tyczy licznika (mówią że być może impulsator, ale cholera wie), jeden z nich właśnie powiedział że nie będzie pasował ten licznik co mam, bo kostka która została po automacie jest inna.

Już sam nie wiem gdzie z tym autem jechać żeby ktoś kompetentny to zrobił - a niby taka Warszawa duża.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości