[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
To ja zapytam tak Golf MK4 1.9 TDI 110km 99r a wiec 1/2 FIS tak wnioskuje bez ringów. Ale problem jest taki, że nic nie wyswietla po przekreceniu kluczyka jest po prostu czarno na tym wyswietlaczu tak jakby go wogole tam nie było... O co kaman ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
witam koledzy:) poszukuje kogos kto aktywowałby mi ta funkcje "RKM" okolice warszawy , lublina itd... AXR 2002r. zegary 1/2 fis bez ringów, moj nr zegarów 1J0 920 826C
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 08:55 przez Dodi79, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja golfina...:) TDI (AXR)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Panowie,
W golfie 2002 ASZ w licznikach
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21
jest możliwe uaktywnienie RKM. Udało mi się to zrobić kablem VAGTacho USB 2.5.
Sposób postępowania:
Po uruchomieniu aplikacji wybieramy ECU Bosch/MM RB8/BPV
Następnie program łączy się z licznikiem (zczytuje pierwszy kod)
Dalej, następuje wyszukiwanie drugiego hasła (zajmie to parenaście minut - lepiej zadbać o dobrze naładowaną baterię, w razie czego wyszukiwanie 2go hasła można przerwać i później kontynuować od miejsca gdzie się przerwało)
Jak juz znajdziemy 2-gie hasło zczytujemy Eeprom
W dowolnym hex-edytorze zmieniamy wartość 0x0381 z "00" na "02"
Zapisujemy plik i wgrywamy do licznika.
Pozostaje zresetowanie licznika (wyjąć bezpiecznik lub odłączyć akku) i możemy się cieszyć nową funkcją
W golfie 2002 ASZ w licznikach
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21
jest możliwe uaktywnienie RKM. Udało mi się to zrobić kablem VAGTacho USB 2.5.
Sposób postępowania:
Po uruchomieniu aplikacji wybieramy ECU Bosch/MM RB8/BPV
Następnie program łączy się z licznikiem (zczytuje pierwszy kod)
Dalej, następuje wyszukiwanie drugiego hasła (zajmie to parenaście minut - lepiej zadbać o dobrze naładowaną baterię, w razie czego wyszukiwanie 2go hasła można przerwać i później kontynuować od miejsca gdzie się przerwało)
Jak juz znajdziemy 2-gie hasło zczytujemy Eeprom
W dowolnym hex-edytorze zmieniamy wartość 0x0381 z "00" na "02"
Zapisujemy plik i wgrywamy do licznika.
Pozostaje zresetowanie licznika (wyjąć bezpiecznik lub odłączyć akku) i możemy się cieszyć nową funkcją
Volkswagen - das auto
niestety nie działa...Oli pisze:jest realne u Dodi79, już działa
mam ten sam problem... mozna cos z tym zrobic?paczu pisze:nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
Moja golfina...:) TDI (AXR)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
Mam Borę silnik AJM czy da się do mojej obory wgrać zasięg? w załączniku link do printscreena z prog. Polski vag 2.5 licznik. Jest to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp
Dlaczego programem VAG Eepromer v1_18p niemogę połączyć się z ECU?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp
Dlaczego programem VAG Eepromer v1_18p niemogę połączyć się z ECU?
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
witam!!! GREGgreg pisze:gagu, wg mnie ten licznik to immo 3 - tym programem co napisałeś + kablem zdziałasz wszystko co trza - w razie wykonywania takich robót wskazane zrobienie kopii zapasowej eprom
moje zegary to 1J0 920 826c V15 1/2 fis ,golf z 2002rAXR
czy moze da sie odblokowac ?? chodzi mi o dystans na baku....mam kabel VAG pozdrawiam dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości