Nie działa licznik ... wymiana impulsatora nic nie dała
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie działa licznik ... wymiana impulsatora nic nie dała
Witam !
Przestał działać licznik, zmieniłem impulsator na drugi (orginał VW - sprawny) Nic nie dało, bezpieczniki wszystkie ok - sprawdzałem probówką, zegary działają - Test licznika na VAGU ... Co to jeszcze może być bo nic nie przychodzi mi do głowy.
Licznik ma różne fazy czasami działa normalnie nagle spada i nie działa wogole, czasami na postoju skacze na różne prędkości. Przy tym opada na każdym zakręcie wskaźnik od paliwa.
Usterka typowa dla impulsatora lub zjarany bezpiecznik nr 7 ale światła wstecznego działają, jak również bezpiecznik jest dobry.
Poradzcie bo ręce opadają ...
Przestał działać licznik, zmieniłem impulsator na drugi (orginał VW - sprawny) Nic nie dało, bezpieczniki wszystkie ok - sprawdzałem probówką, zegary działają - Test licznika na VAGU ... Co to jeszcze może być bo nic nie przychodzi mi do głowy.
Licznik ma różne fazy czasami działa normalnie nagle spada i nie działa wogole, czasami na postoju skacze na różne prędkości. Przy tym opada na każdym zakręcie wskaźnik od paliwa.
Usterka typowa dla impulsatora lub zjarany bezpiecznik nr 7 ale światła wstecznego działają, jak również bezpiecznik jest dobry.
Poradzcie bo ręce opadają ...
<wymoderowano>
rafik_xx, ten konektor to hm ten taki metalowy pin do którego masz przyczepiony/przylutowany kabel idący w wiązce, do impulstora idą 3 - ale nie koniecznie tam musi być problem - trzeba by przejrzec cała drogą po której idzie owa wiązka.
Mi tez ostatnio popaliły sie ścieżki w liczniku padło MFA/Wskaznik paliwa/Wskaznik temp. płynu. Po konsulatacjach z Gregiem na 99% jest to wina braku masy, ale nie wiem, nie rozbierałem tego jeszcze.
Mi tez ostatnio popaliły sie ścieżki w liczniku padło MFA/Wskaznik paliwa/Wskaznik temp. płynu. Po konsulatacjach z Gregiem na 99% jest to wina braku masy, ale nie wiem, nie rozbierałem tego jeszcze.
zostałem wywołany do tablicy więc powiem
Według mnei jest to usterka impulsatora - ale usterka może być spowodowana niesprawnym impulsatorem lub uszkodzona wiązką. Więc skoro zamieniany impulsator daje ten sam objaw to bierzemy miernik w łapkę i odpinamy wtyczkę impulsatora
pin 1 - kabel czarno/biały idzie do wtyczki T10a/2 a następnie do bezpiecznika 2 lub 7 (zależy od rocznika)
pin 2 - kabel biało/niebieski idzie do wtyczki T10a/10 a następnie jako kolor zielony do niebieskiej wtyczki zegarów pin 28
pin 3 - kabel brązowy idzie do wtyczki T10a/7 a następnie do masy
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 11:24 pm ]
sprawdź tą wtyczkę obok silnik a10 pinowa
Według mnei jest to usterka impulsatora - ale usterka może być spowodowana niesprawnym impulsatorem lub uszkodzona wiązką. Więc skoro zamieniany impulsator daje ten sam objaw to bierzemy miernik w łapkę i odpinamy wtyczkę impulsatora
pin 1 - kabel czarno/biały idzie do wtyczki T10a/2 a następnie do bezpiecznika 2 lub 7 (zależy od rocznika)
pin 2 - kabel biało/niebieski idzie do wtyczki T10a/10 a następnie jako kolor zielony do niebieskiej wtyczki zegarów pin 28
pin 3 - kabel brązowy idzie do wtyczki T10a/7 a następnie do masy
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 11:24 pm ]
sprawdź tą wtyczkę obok silnik a10 pinowa
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Witam
Mam problem z licznikiem w mk4 tdi i pomyslalem ze przylacze sie do tematu. Mianowicie od pewnego czasu pokazuje mi predkosc nizsza od faktycznej Tj. jechalem 100km/h kolega jechal za mna a6 c4 tdi i mial 118km/h Kiedys pod navigacja bylo tak:
jade 180km/h na liczniku mk4 u mnie a navi pokazuje 172km/h, teraz jest na odwrot
Jade 140km/h a navi pokazuje 169/170km/h
mierzylem odleglosc na slupkach przy drodze kltore sa co 100metrow Wiec dojechalem do slupka skasowalem licznik od 0 i po przejechaniu prawie dwoch nastepnych slupkow tj 200metrow u mnie wskakiwalo 100 metrow na liczniku. Podlaczylem pod vaga zrobilem test licznika i zero bledow. Licznik oszukuje mi od ok miesiaca, dzieki temu zarobilem 4 pkt karne za przekroczenie szybkosci:) Czy to jest wina samego licznika czy moze impulsator jakis lub jakas inna usterka?
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 23 Kwi 2009 09:22 ]
czy taki jest impulsator u mnie w samochodzie? mk4 tdi ajm byl teraz jest asz 2000r pd
Mam problem z licznikiem w mk4 tdi i pomyslalem ze przylacze sie do tematu. Mianowicie od pewnego czasu pokazuje mi predkosc nizsza od faktycznej Tj. jechalem 100km/h kolega jechal za mna a6 c4 tdi i mial 118km/h Kiedys pod navigacja bylo tak:
jade 180km/h na liczniku mk4 u mnie a navi pokazuje 172km/h, teraz jest na odwrot
Jade 140km/h a navi pokazuje 169/170km/h
mierzylem odleglosc na slupkach przy drodze kltore sa co 100metrow Wiec dojechalem do slupka skasowalem licznik od 0 i po przejechaniu prawie dwoch nastepnych slupkow tj 200metrow u mnie wskakiwalo 100 metrow na liczniku. Podlaczylem pod vaga zrobilem test licznika i zero bledow. Licznik oszukuje mi od ok miesiaca, dzieki temu zarobilem 4 pkt karne za przekroczenie szybkosci:) Czy to jest wina samego licznika czy moze impulsator jakis lub jakas inna usterka?
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 23 Kwi 2009 09:22 ]
czy taki jest impulsator u mnie w samochodzie? mk4 tdi ajm byl teraz jest asz 2000r pd
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
ja dziś odizolowałem całą wiązkę z której przewody idą do większości czujników,wtryskiwaczy i m.in. do impulsatora i oto co zobaczyłem:
w kilku kablach przetarta izolacja i stykały się ze sobą, kilka przerwanych m.in. jeden idący do impulsatora i myślę ze to główna przyczyna popalenia się ścieżek w liczniku i "wariowania" całej elektroniki
w kilku kablach przetarta izolacja i stykały się ze sobą, kilka przerwanych m.in. jeden idący do impulsatora i myślę ze to główna przyczyna popalenia się ścieżek w liczniku i "wariowania" całej elektroniki
Dzięki Kolego fachowy opis, myślę, że teraz dam sobie radęgreg pisze:zostałem wywołany do tablicy więc powiem
Według mnei jest to usterka impulsatora - ale usterka może być spowodowana niesprawnym impulsatorem lub uszkodzona wiązką. Więc skoro zamieniany impulsator daje ten sam objaw to bierzemy miernik w łapkę i odpinamy wtyczkę impulsatora
pin 1 - kabel czarno/biały idzie do wtyczki T10a/2 a następnie do bezpiecznika 2 lub 7 (zależy od rocznika)
pin 2 - kabel biało/niebieski idzie do wtyczki T10a/10 a następnie jako kolor zielony do niebieskiej wtyczki zegarów pin 28
pin 3 - kabel brązowy idzie do wtyczki T10a/7 a następnie do masy
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 11:24 pm ]
sprawdź tą wtyczkę obok silnik a10 pinowa
MASAKRAja dziś odizolowałem całą wiązkę z której przewody idą do większości czujników,wtryskiwaczy i m.in. do impulsatora i oto co zobaczyłem:
<wymoderowano>
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości