Geometria, bierznik tylnych kol

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
m4yer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 06, 2006 03:24
Lokalizacja: Wakefield
Kontakt:

Post autor: m4yer » sob sty 07, 2006 01:16

misiek... nie no lajt teraz mam drugiego mk2 ty mrazem gti'ka
bo wczesniej mialem 1.6 zwyklego niestety nie udany zakup
takze mowie tu o dwoch roznych autach bardziej sie troszcze
o tego gti :) i mam juz kurcze no wrazliwosci z 1-go auta
niestety... dlatego juz wole pytac nawet o gupi szczegół.
ale bywa :) normalnie zakochalem sie w mk2 kurcze az
musze sie przyznac :) GTI a 1.6 .. kolosalna różnica...
a nie wiem mialem pytac jeszcze... bo niby w dowodzie mam
napisane ze mam 79 KM a koles mowil ze mam ok 115 KM
w co nie wątpię bo juz z kilkoma autami sie scigałem
w moim malym miasteczku i tylko mkI cabrio dało rade
nawet nie wiem jaki motorek ma pewnie 2.0 16v
skoro dalem rade z ML (najnowszego ale w starej budzie
nie pamietam modelu) nie mowie ze bez problemu powoli bo powoli
ale jednak.... a niemam dostepu do hamowni :(
pozdrówka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=339775 a to moja furka :)

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 07, 2006 01:30

też bym chciał mieć GTI, mam w garażu silnik 1,6 99KM na automacie i szukam do niego wtrysku tym bardziej że mam w swoim całą instalację wraz ze sterownikiem


:-k ...

Awatar użytkownika
m4yer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 06, 2006 03:24
Lokalizacja: Wakefield
Kontakt:

Post autor: m4yer » sob sty 07, 2006 01:35

misiek jeśli Tobie na tym zależy to moge popytać
na giełdzie (z częśćiami samochodowymi) w Poznaniu
gdzie jezdzie praktycznie co czwartki. Od nastepnego
czwartku zaczynam jeździć już. Coś to dam Ci namiar
jakiś do kolesia jak bedzie miał.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=339775 a to moja furka :)

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 07, 2006 01:38

he, serdeczne dzięki, jak bym miał kasę na taki swap to już byn dawno to zrobił(przypominam że mam kompletny silnik tylko wtrysku brakuje), jak będzie kasa to pomyślimy


:-k ...

Awatar użytkownika
m4yer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 06, 2006 03:24
Lokalizacja: Wakefield
Kontakt:

Post autor: m4yer » sob sty 07, 2006 01:42

nie no spoko, chcialem dobrze :)
a na allegro nie pogonisz ? :)
takie czesci to raczej z kilka razy
musisz wystawic... :/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=339775 a to moja furka :)

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 07, 2006 01:44

szkoda mi tego śilnika bo był na automacie więc jest nie wisilony, chciałbym go sobie zamontować

[ Dodano: 06-01-07, 00:46 ]
tym bardziej że jeżdziłem nim 4 lata więc jestem jago pewien


:-k ...

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz sty 08, 2006 00:46

poprostu przed kupnem oponek jedż na KOMPLETNĄ geometrię CAŁEGO zawieszenia i jak wyjdzie tył że jest ok to wymieniaj oponki.PS mam dwa komplety kól do golfa napisz na priva jak cię zainteresuje



Awatar użytkownika
Yarobak
Montana Green forever
Montana Green forever
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 06, 2007 21:55
Lokalizacja: FSL
Kontakt:

Post autor: Yarobak » wt sty 01, 2008 23:37

Ja też mam taki myk u siebie w golfie, że tylne opony są od środka bardziej zjechane. Furę kupiłem na początku października i od razu zauważyłem te opony. Od tamtej pory zrobiłem ok 4 tys i jest jak jest. Z przodu opony są w idealnym stanie. Popytałem tu i ówdzie i oto wersje jakie mi przedstawiono:
-zużyte amory (rzeczywiście, na przeglądzie diagnosta stwierdził, że tragedii jeszcze nie ma, ale kaskę na nowe trza szykować)
-łożyska do wymiany (wymieniłem oba, i teraz ciekawostka: lewe łożysko było bardziej rozwalone i opona bardziej zdarta, prawe mniej i opona lepsza)
-walnięte gumy na belce tylnej
-walnięta belka :crazy:
I co o tym sądzicie?
Dodam, że fura idzie prosto.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr sty 02, 2008 00:07

Yarobak, Jedna sprawa tp ta, że twoje tylne oponki mogły kiedyś na przedzie latać i się zjechały. Sprawa druga to jak amorki zużyte to też nierównomiernie oponke zjedzie.

No i łozyska tez mają wpływ.

Najlepiej jak wymienisz amorki to wjechac na geometrię i kompleksowo go sprawdzić. Bo jak przewaznie ustawiają to mierza tylko z przodu,z racji tego że tył nie jest ustawiany. Ale jak kiedyś był uderzony o krawęznik czy coś to mogło zgiąc belkę.


Obrazek

Awatar użytkownika
Yarobak
Montana Green forever
Montana Green forever
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 06, 2007 21:55
Lokalizacja: FSL
Kontakt:

Post autor: Yarobak » śr sty 07, 2009 13:17

Po roku ganiania, wymianie amortyzatorów, zainwestowaniu w nowe opony i przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów stwierdzam, że nic się nie dzieje.
Tzn. poprzednik narodowości germańskiej naciągnął jakieś stare, zjechane kartofle na tylną oś i tym spowodował moje rozterki :jezor:

A i zbierzność całkiem możliwa wyszła przy kontroli.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości