mendrek pisze:Tylko ze ja mam cale auto z 9a wiec bym musial kupywac blok od kr. Nie kombinuje. Podobno graty od s2 pasuja do kr a ja mam 9A silnik. Jakos niektórzy daja przekladki i wytrzymuje. Moze ktos powie jak odprezyc wiem ze evoluszyn cos wspominal o obróbce tloka.
Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. Obliczasz jakie podebranie w denku musisz zrobić zeby uzyskać stopień sprężania który planujesz, zawozisz tłoki do dobrego tokarza, robisz podebrania i gotowe. Pamietaj tylko, że istotne jest wyważenie tłoka i nie możesz sobie podbierać jak Ci tam wygodniej, trzeba wiedzieć w którym miejscu podbierać i jakiego promienia podebrania użyć.
Reasumując - tłoki z S2 załatwią Ci sprawę jeśli zrobisz tak jak toffic mówi. Silnik i tak będziesz musiał przetulejować, bo nie wierze, że 16V które posiadasz nie ma progu na bloku (takie pewnie już nie istnieją - przeciez to ma prawie 20 lat)