
Oto kilka przykładów:
link 1
link 2
link 3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wstępne wycentrowanie odbywa się za pomocą pierścieni (szczególnie przy ALUfelgach), niektórzy producenci sprzedają alufelgi w kompletach z pierścieniami (wtedy fela jest uniwersalna, jeżeli tylko śruby pasują to pierścienie załatwiają centrowanie)jak dla mnie trochę dziwne, po co to? skoro i tak śruby wszystko centrują( jak felga nie z tego auta to nic nie poradzisz)a tego to wogóle nie rozumiem--luz pomiedzy felgą a piastą.Brak pierscienie powoduje bicie kół.
No i o to chodzi. Rozstaw śrub mam właściwy tylko średnica otworu w alufeldze jest większa niż średnica piasty. Dlatego potrzebuję kompletu pierścieni centrujących, które zniwelują tą różnicę (z 70,4 na 57,1 mm).wojteks pisze:wstępne wycentrowanie odbywa się za pomocą pierścieni (szczególnie przy ALUfelgach), niektórzy producenci sprzedają alufelgi w kompletach z pierścieniami (wtedy fela jest uniwersalna, jeżeli tylko śruby pasują to pierścienie załatwiają centrowanie)
W otworze felgi, od strony wewnętrznej, masz wciśnięty taki krążek który zmienia jego średnicę (w linkach, które podałem są właśnie te pierścienie...)misiek10111 pisze:ja u siebie nie zauważyłem żadnych pierścieni i jest ok, a kiedy to widac że sa pierścienie????
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości