Witam i mam pytanie odnośnie mojego sprzęgiełka. (mk 3 benzyna 1.4 )
sytuacja wygląda tak; Jadąc na 3, 4, i 5 biegu i wciskając pedał gazu do dechy silnik szybko wchodzi na obroty a auto po mału zaczyna przyspieszać.
Podobnie chcąc zrobić zrywa wcisnąwszy pedał gazy do oporu i puszczeniu sprzęgła efekt jest podobny jak na wyższych biegach
Czy to docisk czy tarcza kończy swe żywota i prosił bym o ewentualny koszt naprawy ażebym nie był zdziwiony gdybym pojechał do mechanika
z góry dziękuję
Dziwne zachowanie sprzegla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie sprzegla
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 19:09 przez fotokaczy, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
ja kiedys do golfa 1.6 zalozylem niemieckie sprzeglo LUK za namowa mechanika no i bylo wtedy najtansze z tych najlepszych firmowych a nie chinskich wynalazkow i teraz chyba tez jest, zrobilem na nim 40kkm i auto zmienilo wlasciciela ale do czasu sprzedazy dzialalo elegacko
ogolnie jest tak jak wymieniac to caly komplet ( tarcza docisk lozysko) a z firm jesli nie chcesz miec klopotow i autem masz zamiar jeszcze jakis czas jezdzic to tylko Sachs, LUK, Valeo ktore zalozysz bedzie dobre osobiscie bralbym najtansze ale tylko z tych 3
ogolnie jest tak jak wymieniac to caly komplet ( tarcza docisk lozysko) a z firm jesli nie chcesz miec klopotow i autem masz zamiar jeszcze jakis czas jezdzic to tylko Sachs, LUK, Valeo ktore zalozysz bedzie dobre osobiscie bralbym najtansze ale tylko z tych 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości