Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » pn kwie 20, 2009 11:43
Witam wszystkich !
Zrobiłem zrzut ekranu i nie bardzo wiem o co chodzi,wydaję mi się że powinienem ustawić kąt wtrysku ? Pozdrawiam.
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » pn kwie 20, 2009 11:46
Jest lekko opozniony. Jak Ci przeszkadza to mozesz go przyspieszyc.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn kwie 20, 2009 11:52
Omek, kąt troszkę późny u ciebie wynosi 36 ja bym go przyśpieszył w okolice 49-51
a mówiąc prościej jak najbliżej niebieskiej linii na wykresie
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 19:28
jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.
jak by było 20 to można powiedzieć że jest późno.
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn kwie 20, 2009 19:39
piter_s pisze:jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.
ja przestawiłem u siebie na 51 i jest lepiej niz jak miałem na 20 pare
ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 20:12
To_mas pisze:ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.
czyli jaką masz na myśli???
wartość poprawna jest taka jak podaje ecu z map, a w mapach nie ma 51 tylko jak juz 40-42
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » pn kwie 20, 2009 20:42
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 20:51
czyli masz ok, 38, a idealnie na twoim wykresie by było 36
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 20:52 przez
piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » wt kwie 21, 2009 10:02
Zastanawiam się dlaczego na wykresie są inne dane niż te w lewym dolnym narożniku scrimu ? to znaczy temperatura i timing
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 10:03 przez
Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości