Dolot - Weglarski vs Michael Tuning System
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Dolot - Weglarski vs Michael Tuning System
Zainspirowany projektem wejlantfa
opisywanym w tym temacie pomyslalem ze jak bede wymeinial swoj seryjny filt powietrza moze bym wrzucil taki kompletny dolot.
Napisalem meila do pana Weglarskiego oraz to Michael Tuning System z pytaniem o cene kompletnego dolotu do mojego goferka.
Odpowiedzi:
Weglarski
Witam !
taki kompletny dolot : stożek wysokiej klasy, osłona carbon (prawdziwy ) strumienica przewody mocowanie z kosztem przesyłki 450 zł ( dolot może być wykonany w 2 specyfiakcjach cywil na drogę taki tuningowy lub typowo zawodniczy.
Michael Tuning System
witam
- cena dolotu to 350zł z filtrem powietrza
Pytanie czy jest sens bawic sie w cos takiego a jesli juz to ktora oferte wybrac ?
Oprocz tego MTS oferuje mi dydykowany tlumik koncowy w cenie 350 zl a dydkowanego ULTERa moge miec za nieco ponad 400 zl co wybrac ?
Tylko prosze o sensowne opinie a nie w stylu "chlopie zmein lepiej silnik itp"
opisywanym w tym temacie pomyslalem ze jak bede wymeinial swoj seryjny filt powietrza moze bym wrzucil taki kompletny dolot.
Napisalem meila do pana Weglarskiego oraz to Michael Tuning System z pytaniem o cene kompletnego dolotu do mojego goferka.
Odpowiedzi:
Weglarski
Witam !
taki kompletny dolot : stożek wysokiej klasy, osłona carbon (prawdziwy ) strumienica przewody mocowanie z kosztem przesyłki 450 zł ( dolot może być wykonany w 2 specyfiakcjach cywil na drogę taki tuningowy lub typowo zawodniczy.
Michael Tuning System
witam
- cena dolotu to 350zł z filtrem powietrza
Pytanie czy jest sens bawic sie w cos takiego a jesli juz to ktora oferte wybrac ?
Oprocz tego MTS oferuje mi dydykowany tlumik koncowy w cenie 350 zl a dydkowanego ULTERa moge miec za nieco ponad 400 zl co wybrac ?
Tylko prosze o sensowne opinie a nie w stylu "chlopie zmein lepiej silnik itp"
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja o tym MTS'ie nigdy nie słyszałem, w przeciwieństwie do Węglarskiego. 100zł to dość duża różnica, ale warto by było znać różnice w osiągach obu rozwiązań.
Może zabrzmi to dziwnie, ale gdybym miał wybierać to chyba jednak Węglarski, powieważ słyszałem dużo pozytywnych opinii o jego robocie, a o MTS - nic. ALe to jest tylko mija opinia, zrobisz jak będziesz uważał, w końcu 100zł różnicy.
PS. Dolot wejlanf'a wygląda bardzo solidnie.
Może zabrzmi to dziwnie, ale gdybym miał wybierać to chyba jednak Węglarski, powieważ słyszałem dużo pozytywnych opinii o jego robocie, a o MTS - nic. ALe to jest tylko mija opinia, zrobisz jak będziesz uważał, w końcu 100zł różnicy.
PS. Dolot wejlanf'a wygląda bardzo solidnie.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Ja mysle ze 100 zl to nie jakies tam znowu pieniadze jesli chodzi o takie kompletne rozwiazanie dolotu.
Skoro Ty o MTS'ie nie slyszales to tym bardziej ja nie mam co kombinowac. O Weglarskim slyszalem nie raz i czytalem artykuly o jego dolotach wiec jak cos bede modzil to wstawie jego dolot.
Co do wydechu to pojdzie raczej tez dedykowany ULTER.
Czekam na dalsze opinie
Skoro Ty o MTS'ie nie slyszales to tym bardziej ja nie mam co kombinowac. O Weglarskim slyszalem nie raz i czytalem artykuly o jego dolotach wiec jak cos bede modzil to wstawie jego dolot.
Co do wydechu to pojdzie raczej tez dedykowany ULTER.
Czekam na dalsze opinie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
ehhhhhhhhhhh
zle sie tego slucha
a teraz po kolei.
DOLOT.SILNIK.WYDECH. snieta trojca. jesli dlubiesz specjalizowany dolot pod losowy silnik i losowy wydech to wybacz, rotfl, ale to jest jakas porazka. niestety, ale w silnikach amtosferycznych (czytaj niedoladowanych) dolot, silnik i wydech sa nierozlaczna caloscia. i jesli firma specjalizujaca sie w dolotach nie zapyta sie o wydech, nie zaprosi autka do siebie na jakies pomiary tylko wciska gotowy uniwersalny kit ... sorki, taki dolot z nierdzewki i carbonu tez jestem w stanie wykonac. nawet bedzie motor ladnie buczal i warczal. ale czy bedzie jezdzil ... who knows
jesli POWAZNIE myslisz o dolocie ktory Ci cokolwiek ma dac, MUSISZ go zestroic z wydechem i jego charakterystyka, oraz z silnikiem , czyli z walkiem jaki tam siedzi, srednicami gniazd zaworowych a nawet z takimi detalami jak opor stawiany przeplywowi mieszanki i spalin w kanalach glowicy. glupie, nie? takie sa niestety wymagania silnika atmosferycznego, wolnossacego. prawa fizyki i dynamiki przeplywu. tego sie nie da przeskoczyc, a zakupujac 'dedykowany' *khm dolot czy wydech do silnika bez jego obmierzenia i sprawdzenia na hamowni musisz miec swiadomosc, ze jest to po prostu zakup zestawu wykonanego wg. specyfikacji zawezajacej mozliwe kombinacje i tolerancje wykonan do pewnej usrednionej grupy silnikow i ich rozwiazan. innymi slowy to MOZE dzialac, ale wcale NIE MUSI. ale szansa na zadzialanie bedzie wieksza niz gdybys zamowil taki dolot czy wydech czy cokolwiek u domoroslego mechanika - magika - spawacza jakim np. ja jestem. to tyle.
pzdr
zle sie tego slucha
a teraz po kolei.
DOLOT.SILNIK.WYDECH. snieta trojca. jesli dlubiesz specjalizowany dolot pod losowy silnik i losowy wydech to wybacz, rotfl, ale to jest jakas porazka. niestety, ale w silnikach amtosferycznych (czytaj niedoladowanych) dolot, silnik i wydech sa nierozlaczna caloscia. i jesli firma specjalizujaca sie w dolotach nie zapyta sie o wydech, nie zaprosi autka do siebie na jakies pomiary tylko wciska gotowy uniwersalny kit ... sorki, taki dolot z nierdzewki i carbonu tez jestem w stanie wykonac. nawet bedzie motor ladnie buczal i warczal. ale czy bedzie jezdzil ... who knows
jesli POWAZNIE myslisz o dolocie ktory Ci cokolwiek ma dac, MUSISZ go zestroic z wydechem i jego charakterystyka, oraz z silnikiem , czyli z walkiem jaki tam siedzi, srednicami gniazd zaworowych a nawet z takimi detalami jak opor stawiany przeplywowi mieszanki i spalin w kanalach glowicy. glupie, nie? takie sa niestety wymagania silnika atmosferycznego, wolnossacego. prawa fizyki i dynamiki przeplywu. tego sie nie da przeskoczyc, a zakupujac 'dedykowany' *khm dolot czy wydech do silnika bez jego obmierzenia i sprawdzenia na hamowni musisz miec swiadomosc, ze jest to po prostu zakup zestawu wykonanego wg. specyfikacji zawezajacej mozliwe kombinacje i tolerancje wykonan do pewnej usrednionej grupy silnikow i ich rozwiazan. innymi slowy to MOZE dzialac, ale wcale NIE MUSI. ale szansa na zadzialanie bedzie wieksza niz gdybys zamowil taki dolot czy wydech czy cokolwiek u domoroslego mechanika - magika - spawacza jakim np. ja jestem. to tyle.
pzdr
Pozdrawiam!
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
CYBER masz calkowita racje. Nie bede sie bawil w takie rozwiazanie bez mozliwosci przehamowania go. Zreszta to zawsze kilkaset zlotych a nie chce mi sie inwestowac bo i tak rezultaty beda znikome w moim silniku. Teraz kasa pojdzie na tuning wizualny i udogodnienia
Dzieki za wypowiedzi.
Dzieki za wypowiedzi.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Węglarski robi swoje doloty, wydechy itd. pod konkretny model silnika, zrobienie dlotu dla mnie zostało poprzedzone testami na identycznej jednostce napędowej. Wszystko trochę trwało, ale myślę, że warto. Faktem jest natomiast co mówisz, że prócz dolotu trzeba zmodyfikować wydech, itd..CYBER pisze:jesli firma specjalizujaca sie w dolotach nie zapyta sie o wydech, nie zaprosi autka do siebie na jakies pomiary tylko wciska gotowy uniwersalny kit ... sorki, taki dolot z nierdzewki i carbonu tez jestem w stanie wykonac. nawet bedzie motor ladnie buczal i warczal. ale czy bedzie jezdzil ...
MTS to Michael tuning system. Jak można o nich nic nie wiedzieć, przecież to oni mają serię tłumików SPEEDER. Przecież Węglarski najpierw pracował z nimi, a potem poszedł na swoje śmieci. Przecież oni mają doloty do każdego seja i cinco startującego w kjsach czy rajdach.Apsik pisze:Ja o tym MTS'ie nigdy nie słyszałem, w przeciwieństwie do Węglarskiego. 100zł to dość duża różnica, ale warto by było znać różnice w osiągach obu rozwiązań.
Może zabrzmi to dziwnie, ale gdybym miał wybierać to chyba jednak Węglarski, powieważ słyszałem dużo pozytywnych opinii o jego robocie, a o MTS - nic. ALe to jest tylko mija opinia, zrobisz jak będziesz uważał, w końcu 100zł różnicy.
PS. Dolot wejlanf'a wygląda bardzo solidnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości