Kwestia wyczucia, trzeba troche pojeździć i sie nauczyc w jakim zakresie obrotów zmieniac biegi i do ilu kręcić auto, ale tak jak na małym turbo nie bedzie chyba nigdy.tomasz25 pisze:nie nażekasz na brak boostu po przepięciu biegu na wyższy
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Mam naprawde duże turbo (potencjał pod 290ps) i jest z nim troche problemów, więc doszliśmy do wniosku, że lepiej dac inne i jechać bezproblemowo.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
oj ładnie ładnie, jak przewiozłem kumpla to nie powiedział nic innego tylko "ja Pier...ole "MaNo pisze:Napewno ladnie zapier.....a
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
powiem ci, że ja wymieniałem silnik na ARL i żeby dwa razy nie rozbierać silnika założyłem sprzęgło od sharana.MaNo pisze:Powiesz mi po modyfikacjach na 200 KM i 400 Nm jezdziles jeszcze na seryjnym sprzegle czy odrazu bylo zalozone od sharana
Na twoim miejscu nie zmieniałbym teraz jak jest ok, do tych 400nm powinno żyć.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)