![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
MK III na zimnym kopci i nie wchodzi na obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No panowie wielkie dzięki wasze przypuszczenia sie sprawdziły po resecie i paleniu tylko na benzynie wsio ok, więc teraz w najbliźszych dniach tne do instalatora gazu choć takźe musze przyznać że to Elpigaz
[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 10:48 ]
Po dzisiejszych próbach muszę stwierdzić że JULEK miał racje, wsio było ok także w najbliższym czasie pedałuje do warsztatu, przykro stwierdzić że Elpigaz także mógł spartolic sprawe.WIELKIE DZIĘKI![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 10:48 ]
Po dzisiejszych próbach muszę stwierdzić że JULEK miał racje, wsio było ok także w najbliższym czasie pedałuje do warsztatu, przykro stwierdzić że Elpigaz także mógł spartolic sprawe.WIELKIE DZIĘKI
![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
TDI TO KRÓL SILNIKÓW
no ciesze sie , że sprawa sie wyjasniła! teraz tylko musisz dusić gazowników żeby zrobili porządek z emulacją sondy, napisz później jak sprawa sie skończyła i jak gazownicy wybrneli z kłopotu!krajzmen pisze:No panowie wielkie dzięki wasze przypuszczenia sie sprawdziły po resecie i paleniu tylko na benzynie wsio ok, więc teraz w najbliźszych dniach tne do instalatora gazu choć takźe musze przyznać że to Elpigaz
pozdrawiam!
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lut 09, 2005 20:52
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
problem może rownież wynikać takze z tej przyczyny że mimo podłączenia emulatora to i tak komputer wprowadza sobie sam korekty do programu. aby je usunąć należy zresetować pamięć ulotną kompa. najlepiej jet zalozyc wylacznik na kablu zasilajacym kom i kiedy pojawi sie problem poprostu wylaczyc zasilanie.
a tak przy okazji zastanawiam sie czy przypadkiem oprogramowania dla kompów w naszych autkach nie pisze microszrot![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
a tak przy okazji zastanawiam sie czy przypadkiem oprogramowania dla kompów w naszych autkach nie pisze microszrot
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
no i najczęściej jest tak jak piszesz, jedynym ratunkiem wtedy pozostaje reset kompa benz - najlepiej przekaźnikiempegaziatko pisze:problem może rownież wynikać takze z tej przyczyny że mimo podłączenia emulatora to i tak komputer wprowadza sobie sam korekty do programu. aby je usunąć należy zresetować pamięć ulotną kompa. najlepiej jet zalozyc wylacznik na kablu zasilajacym kom i kiedy pojawi sie problem poprostu wylaczyc zasilanie.
a tak przy okazji zastanawiam sie czy przypadkiem oprogramowania dla kompów w naszych autkach nie pisze microszrot
Oj nie zawsze trza zakladac przekaznik resetujacy kompa jak pisalem pare postow wyzej u mnie pomoglo ( mimo ostrego sprzeciwu gazownika -ktory swoja droga sie mylil) przelaczenie emulacji standardowej na emulacje typu masa. A za zalozenie przekaznika chcieli 120 zl
totalna bzdura ) A tak na marginesie KRAJZMEN moze jakis maly wyraz wdziecznosci ... jakis punkcik... ![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
tak tak, zgadza się ! ja nie mówie że zawsze trzeba zakładać reset przekaźnikiem, tylko w przypadku gdy rózne ustawienia emulacji nie daja żadnego efektu i benzyniak ciagle łapie błedy - u ciebie udało sie ustawić poprawnie emulację i bardzo dobrze bo tak jest najlepiej!Julek pisze:Oj nie zawsze trza zakladac przekaznik resetujacy kompa jak pisalem pare postow wyzej u mnie pomoglo ( mimo ostrego sprzeciwu gazownika -ktory swoja droga sie mylil) przelaczenie emulacji standardowej na emulacje typu masa. A za zalozenie przekaznika chcieli 120 zl totalna bzdura ) A tak na marginesie KRAJZMEN moze jakis maly wyraz
A teraz wniosek do kolegi KRAJZMENA: dawaj chłopie JULKOWI punkta bo ci pomógł!!!
najpierw zrób porządek z emulacją tak jak pisał wczesniej JULEK albo ja, żeby juz komp benzynowy nie łapał błędów, bo za duzo naraz może sie nawarstwić usterek i trzeba je pokolei eliminować. A problemy z wolnymi obrotami na zimnym silniku to może byc wina blokujacego sie silniczka krokowego, albo czujnik temperatury szwankuje - bo na jego podstawie na zimnym silniku komputer daje wieksza dawke benzyny i zwiększa troche obroty silnika (za pomocą silnika krokowego).krajzmen pisze:Pewnie że dałem, ale na myśl przychodzi mi jeszcze inna sprawa.Czy to może być inny problem bo na zimnym silniku ma dużą tendencję do gaśnięcia jak spada z obrotów,tak na benzynie jak i na gazie więc czy nie może jakiś problem ze ssaniem czy czujnikiem temperatury?
Także najpierw zrób porządek z emulacją, a potem zobaczysz co sie bedzie działo z obrotami.
Dzieki za ponkcik
. A co do spadania obrotow na zimnym silniku i gasniecia to moze byc wynikiem wlasnie zlej emulacji- moja rada niech chlopcy od lpg uporaja sie najpierw z tym problemem - bo twoj przypadek niedomaganie silnika jest identyczny z moim ( naszczescie ja sie z swoim uporalem) . Wrazie czego daj znac i cos pokombinujemy . A jeszcze jedno po przestawieniu emulacji nie zapomnij o ponownym restarcie kompa aby wykasowac bledy. No wlasnie kolega powyzej ma racje ![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Pozwolicie,że się dołączę.Myślę ,że mój przypadek też jest ciekawy.Najpierw wolne obroty na benzynie skakały czy był zimny czy nie,pojechałem do gazowników i zmienili mi emulację,bo tak zalecił komputerowiec.Ale problem po paru dniach wrócił.Pojechałem jeszcze raz,szukali,szukali i znaleźli.Okazało się,że kabelek od sondy był,źle zlutowany i odpadł.Zrobili to,ale teraz mam coś takiego,że na gazie jest super,a na benzynie jak jest zimny to go zalewa(chyba,bo tym jest czarny i czuc paliwem).Co radzicie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości