Witam,
jak w temacie, wrzucam sobie silnik PL do mojej jedyneczki i potrzebuje info czy da rade z jakiegoś autka podpasować maglownice coby podłączyć wspomaganie ?
Z tego co się dowiedziałem w mk1 cabrio były takie maglownice, ale dosyć ciężko coś takiego zlokalizować, nawet nowej nie da się zbytnio zamówić
macie jakieś pomysły jak załatwić ten temat ?
edytuje//
sprawa z maglownicą rozwiązana.
kolejne trzy pytania mam:
1. z czego dobrać układ wydechowy do silnika 1.8 16V PL wsadzonego do vw caddy, czy ktoś ma jakieś patenty na to ? wyczytałem gdzies na forum że układ musi być sensowny coby wszystko działało jak należy.
2. jaką wydajność powinna mieć pompa paliwa do tego silnik i jakiego baku najlepiej szukać ? ktoś przerabiał ten temat ? oryginalnie mam bak od silnika 1.6d
3. co zrobić z oryginalnym airboxem, który jakbym nie próbował nie zmieści się pod maskę ? mogę go uciąć i przerobić tak aby bokiem wypuścić sobie np. stożek ? Ewentualnie czy widział ktoś albo robił jakiś patent na to ?
i jeszcze jedno, jakie są różnice między silnikami kr a pl ?
btw. mało się znam na mechanice więc mam nadzieje, że nigdzie żadnego błędu w pytaniach nie popełniłem
pozdrawiam
maglownica, układ wydechowy, pompa, bak, airbox
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
maglownica, układ wydechowy, pompa, bak, airbox
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 08:02 przez un86, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 529 gości