opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
stealth23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 09:56
Lokalizacja: OstróVw/SkrzyszóVw
Kontakt:

Post autor: stealth23 » czw kwie 16, 2009 13:11

U mnie nic takowego nie słychać a mam bardzo nisko posadzone, a tak jak Mapet pisze, że im wyżej tym bardziej sprężyna ściśnięta więc żadnego dźwięku/stuku być nie powinno.



Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » pt kwie 17, 2009 00:07

no dokładnie a u mnie jest taki jakby sprezyna byla luzno i sie obijała :goof: jutro go delikatnie skrece i sprawdze bo tak sie jezdzic nie da przy tym waleniu



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 17, 2009 00:13

a zrob foto jak to wyglada bo az dzinwe przeciez gwinty mk3 ida masowo sprzedaje sie to najlepiej a tylko u CIebie taki problem to az dziwne ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » pt kwie 17, 2009 00:20

sam sie dziwie jutro zrobie foto i wkleje



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » sob kwie 18, 2009 10:26

kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » sob kwie 18, 2009 18:44

logimen pisze:Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?
ja mam, jest tak jak ma byc. bardziej twardo ale dobrze trzyma w porównaniu z serią


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
stealth23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 09:56
Lokalizacja: OstróVw/SkrzyszóVw
Kontakt:

Post autor: stealth23 » ndz kwie 19, 2009 09:44

jacumba pisze:
logimen pisze:Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?
ja mam, jest tak jak ma byc. bardziej twardo ale dobrze trzyma w porównaniu z serią
Dokładnie - u mnie też zero problemów :)



Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » ndz kwie 19, 2009 11:21

Witam

Panowie może tu nie ktoś odpowie. Czy na amortyzatory MTS Technik można założyć seryjne sprężyny?? Jak to jest z wybieraniem nierówności, prowadzeniem? Do MAPETA pytanko czy jak założy się seryjną sprężynę to straci się gwarancje??
Szukałem na forum i na innych stronach ale nic konkretnego nie pisze, głównie to tylko że na seryjne amory nie zakłada się krótkich sprężyn, a odwrotnie można lecz nie piszą nic dokładniej.



Awatar użytkownika
wizi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob lut 23, 2008 01:03
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wizi » ndz kwie 19, 2009 11:48

boss999, ściągnij sobie ze strony www.mts-technik.com warunki gwarancji.


Mam garbusa blisko serca bo on lepszy jest od merca :P

Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » ndz kwie 19, 2009 13:12

Dzieki.

A jeszcze jedno pytanie czy naprawdę trzeba zakładać je w warsztacie i brać jakieś pieczątki??

Ojca mam mechanika, sam dość dużo grzebie przy mechanice ale zakładu nie mam wiec żeby gwarancji nie stracić muszę dać komuś zarobić dodatkowo. Wcześniej myślałem ze zamontuje sam, a geometria to w warsztacie zrobię.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz kwie 19, 2009 20:36

boss999 pisze:czy jak założy się seryjną sprężynę to straci się gwarancje??
nie mozna jest stosowac do sprezyn seryjnych


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt kwie 24, 2009 15:09

Ponior pisze:
kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.

Kolego mialem ten sam problem...gwint pukal ze autem nie dalo sie jezdzic..wygladalo to tak jakby sworznie i koncowki byly do wymiany.Dodam ze stuki zaczely sie nagle z dnia na dzien.Po zamontowaniu seri kompletna cisza...Po demontazu gwintu ewidentnie wyczuwalny byl luz na trzepieniu i stad te pukanie. Osobiscie odeslalem gwint na gwarancje i dostalem nowy. Wiec serwis gwarancyjny MTS dziala i smialo moge polecic firme Venom od ktorej nabywalem gwinta. Widocznie mialem pecha bo sporo ludzi jezdzi i sobie chwali.


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » czw maja 07, 2009 14:35

ćwikła pisze:
Ponior pisze:
kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.

Kolego mialem ten sam problem...gwint pukal ze autem nie dalo sie jezdzic..wygladalo to tak jakby sworznie i koncowki byly do wymiany.Dodam ze stuki zaczely sie nagle z dnia na dzien.Po zamontowaniu seri kompletna cisza...Po demontazu gwintu ewidentnie wyczuwalny byl luz na trzepieniu i stad te pukanie. Osobiscie odeslalem gwint na gwarancje i dostalem nowy. Wiec serwis gwarancyjny MTS dziala i smialo moge polecic firme Venom od ktorej nabywalem gwinta. Widocznie mialem pecha bo sporo ludzi jezdzi i sobie chwali.
czyli twierdzisz ze to jest akurat ta wadliwa sztuka i należało by wymienić skoro tak hałasuje
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 14:36 przez kamil52115211, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw maja 07, 2009 14:47

kamil52115211 pisze:czyli twierdzisz ze to jest akurat ta wadliwa sztuka i należało by wymienić skoro tak hałasuje
mój gwincik poszedł juz do serwisu MTS ciekawe co powiedzą :bigok:
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 14:48 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości