No to u mnie to nie występuje, bo klapka zaworu dobrze dolega, więc chyba szczelnyarwam pisze:tak musi być szczelne bo inaczej część spalin omija wirnik turbiny i w efekcie turbo mniej pompuje
Problem z Garretem T3, MBC ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
chłopaki, od pewnego czasu nie moge odblokować swojej turbawki k14, non stop pompuje mi 1,4bara, czy mógłby mi ktoś zaznaczyć na tym rysunku gdzie dmuchnąć sprężonym powietrzem? Trzeba też jakimś WD prysnąć?
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
eldorado84, pewnie WG ci się zapiekł w pozycji domkniętej i nie reguluje ciśnienia...
UPDATE
Dzisiaj pogrzebałem przy aucie. Odłączyłem całkowicie MBC, zaślepiłem króciec przy turbosprężarce i teoretycznie powinno dmuchać maksa, wybrałem się na rundkę i deptałem na trzecim biegu jadąc pod górkę i za nic nie chciało przekroczyć 1bara, wróciłem, podłączyłem tak jak seria, czyli bez żadnego MBC, tylko przewód bezpośrednio z WG do sprężarki... chciałem się znów wybrać na rundkę ale wpadł znajomy i troszkę pogadaliśmy (piwko i te sprawy ) no i nici z przejażdżki, jutro dam znać jak sprężarka działa na serii...ale jak nie będzie 0.6 - 0.7 bara to mnie chyba strzeli
Rozkręciłem MBC jeszcze raz aby sprawdzić sprężynkę i wydaje się być w dobrym stanie, moje MBC wygląda tak:
składa się z 9 elementów, a zmontowane były one w ten sposób:
Dobrze został złożony MBC ?? Gwinty nie były w ogóle uszczelnione, po prostu skręcone bez żadnego uszczelniacza...
UPDATE
Dzisiaj pogrzebałem przy aucie. Odłączyłem całkowicie MBC, zaślepiłem króciec przy turbosprężarce i teoretycznie powinno dmuchać maksa, wybrałem się na rundkę i deptałem na trzecim biegu jadąc pod górkę i za nic nie chciało przekroczyć 1bara, wróciłem, podłączyłem tak jak seria, czyli bez żadnego MBC, tylko przewód bezpośrednio z WG do sprężarki... chciałem się znów wybrać na rundkę ale wpadł znajomy i troszkę pogadaliśmy (piwko i te sprawy ) no i nici z przejażdżki, jutro dam znać jak sprężarka działa na serii...ale jak nie będzie 0.6 - 0.7 bara to mnie chyba strzeli
Rozkręciłem MBC jeszcze raz aby sprawdzić sprężynkę i wydaje się być w dobrym stanie, moje MBC wygląda tak:
składa się z 9 elementów, a zmontowane były one w ten sposób:
Dobrze został złożony MBC ?? Gwinty nie były w ogóle uszczelnione, po prostu skręcone bez żadnego uszczelniacza...
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 19:36 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
eldorado84, dmuchnij w rurkę oznaczoną czerwoną kropką, myślę, że porządne ciśnienie i WG powinien ruszyć
Co do mojego problemu, to na serii, czyli wszystko podłączone tak jak fabryka przykazała to turbo na maksa dmucha 0.65 bara, czyli WG prawidłowo się otwiera...Teraz dlaczego nie mogę osiągnąć większego ciśnienia niż 1 bar, przy odłączonym WG i zaślepieniu króćca przy sprężarce ?? Zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym mam skręcony na maksa, i jak osiągnie 1 bara to trzyma, nie ma spadku falowania doładowania...Dawka paliwa też konkretnie ustawiona...no kurcze już mi ręce opadają ;(
Arwam możesz zapodać jakąś fotkę jak masz u siebie podpięty MBC ??
Co do mojego problemu, to na serii, czyli wszystko podłączone tak jak fabryka przykazała to turbo na maksa dmucha 0.65 bara, czyli WG prawidłowo się otwiera...Teraz dlaczego nie mogę osiągnąć większego ciśnienia niż 1 bar, przy odłączonym WG i zaślepieniu króćca przy sprężarce ?? Zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym mam skręcony na maksa, i jak osiągnie 1 bara to trzyma, nie ma spadku falowania doładowania...Dawka paliwa też konkretnie ustawiona...no kurcze już mi ręce opadają ;(
Arwam możesz zapodać jakąś fotkę jak masz u siebie podpięty MBC ??
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 17:16 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
dziękuję i pozdr, wtrące swoje 3grosze jak da rade ruszyćLukas-182 pisze:eldorado84, dmuchnij w rurkę oznaczoną czerwoną kropką, myślę, że porządne ciśnienie i WG powinien ruszyć
[url=http://images41.fotosik.pl/100/ca8d7ec92ac8c8f7m.jpg]Obrazek[/URL]
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Uuuu, to na serii się bujasz czy jakieś inne rozwiązanie ??arwam pisze:ja nie mam MBC
Tak, nie chce, butowałem go równo, czy 3 bieg czy czwarty to maks coś leciutko powyżej 1bara...po zaślepieniu też nie chce podskoczyć?
No właśnie kilka dni temu, jak nagrałem filmik z pracy WG to tam zaglądałem i klapka idealnie dolega, żadnych wypaleń, czy też nadmiaru nagaru...arwam pisze:odkręć tą małą pokrywkę i zobacz czy niema nigdzie śladów wypaleń na zaworze WG
Lukas-182, zobacz jeszcze czy masz szczelny przewód od LDA i czy dymi jak idziesz z pełnym ogniem?
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:23 ]
może zwyczajnie za mało paliwa?
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:24 ]
jeszcze jedynie co oprócz uszkodzeń łożyskowania turbiny do głowy mi przychodzi to za wczesny kąt wtrysku paliwa
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:25 ]
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:23 ]
może zwyczajnie za mało paliwa?
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:24 ]
jeszcze jedynie co oprócz uszkodzeń łożyskowania turbiny do głowy mi przychodzi to za wczesny kąt wtrysku paliwa
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:25 ]
zaraz Ci fotexa w temacie zamieszczę chyba że nie chcesz?Uuuu, to na serii się bujasz czy jakieś inne rozwiązanie ??
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Przewód chyba szczelny, ale na wszelki wypadek wymienię, a co do dymu podczas deptania to zgadza się, jest, bo dawka paliwa duża a ciśnienie moim zdaniem za małe, albo też wtryski padają Kąt wtrysku ustawiany miałem stroboskopem i wartość kąta ustawiłem taką jaką mi doradzili kiedyś na forum ale nie pamiętam jaka to była wartość, może ty orientujesz się jaki to miał być kąt, bo może się przestawiłarwam pisze:zobacz jeszcze czy masz szczelny przewód od LDA i czy dymi jak idziesz z pełnym ogniem?
Dawka zwiększona o 1/3 obrotu w stosunku do seryjnego ustawienia...arwam pisze:może zwyczajnie za mało paliwa?
Łożyska moim zdaniem w dobrym stanie, wirnik kręci się luźno, luzów praktycznie nie ma... a co do kąta, no właśnie...arwam pisze:jeszcze jedynie co oprócz uszkodzeń łożyskowania turbiny do głowy mi przychodzi to za wczesny kąt wtrysku paliwa
Ależ zapodaj, no chyba że moderatorom się nie spodobazaraz Ci fotexa w temacie zamieszczę chyba że nie chcesz?
[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:39 ]
Aaaaa, przypomniało mi się, że gruszka od zaworu WG luźno lata, nie dosłownie lata, ale można ją poruszać...Miałem tak od samej regeneracji i gościu co mi regenerował sprężarkę, mówił, że może tak być, ale czy miał rację ??
fotkę zrobię jutro bo co prawda mam już na telefonie ale nie wiem czemu telefon się nie komunikuje z komputerem i nie mogę jej z telefonu zrzucić
[ Dodano: 16 Kwi 2009 22:29 ]
[ Dodano: 16 Kwi 2009 23:09 ]
za co ten pasek pod avatarem Ci się dostał?
[ Dodano: 16 Kwi 2009 22:29 ]
nie ma prawa tak byćgościu co mi regenerował sprężarkę, mówił, że może tak być, ale czy miał rację ??
[ Dodano: 16 Kwi 2009 23:09 ]
za co ten pasek pod avatarem Ci się dostał?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Też mi się tak wydaje, ale przez ponad dwa lata jeździłem i było wszystko OK, turbo zapodawało ciśnienie rzędu 1.1 - 1.3 bara i był dobrze, a teraz po zimie ni diabli nie che bić więcej niż 1 baraarwam pisze:Cytat:
gościu co mi regenerował sprężarkę, mówił, że może tak być, ale czy miał rację ??
nie ma prawa tak być
Ale przy odłączeniu przewodu zasilającego WG i zaślepieniu króćca przy sprężarce latająca puszka od WG nie miała by nic wspólnego z tym, że turbo nie daje ciśnienia większego niż 1bar. Więc to chyba nie problem latającej puszki, bo przy seryjnym podłączeniu WG otwiera się przy 0.6 -0.65bara, czyli WG działa prawidłowo...
Kurcze, coś mi się wydaje, że to jednak problem po stronie silnika, a nie sprężarki... Wtryski już nie pierwszej młodości, może kąt wtrysku się przestawił...
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
Witam mam pytanie czy to normalne jak dmuchnę powietrzem ze sprenzarki do WG (czerwona strzałka) to powietrze wydobywa bez trudu przez ten węzyk z WG (niebieska strzałka)
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości