Zgrzyta skrzynia przy malych predkosciach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zgrzyta skrzynia przy malych predkosciach
Witam wiem ze juz takie tematy były ale ja z innej beczki. Wiem ze kazdy pisał czy jak sprzegło bierze u samej góry to juz konie to fakt róznie bywa ale co jesli u mnie bierze tez przy górze a jak probuje przy nie wiem 20-40 km/h wrzucic pierwszy bieg to zgrzyta jak w maluchu. Co o tym myslicie czy wystarczy regulacja???. I ile moze kosztowac wymiana sprzęgiełak. Mk4 1.6 SR
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 00:24 przez ggregorii, łącznie zmieniany 1 raz.
Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 13:35
- Lokalizacja: Bełchatów
No wiecie morze i macie racje ale ja tylko pytam z ciekawosci bo mam rownierz mk3 i on nie ma problemów przy 20 bo 40 to przesadziłem z włozeniem jedynki.No co auto to inny urok. Lol no troche mnie uspokoiliscie dzieki.Pojezdzimy zobaczymy. A a moze Mk4 mają takie specificzne sprzegło albo cos.
Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
Alex_220 to własnie po to ludzie wymyslili synchronizacje biegów zeby mozna było płynnie wyrównac prędkości obrotowe 2 kół zębatych które obracają sie z róznymi prędkościami, więc nie musisz zatrzymywac sie do zera zeby wrzucic jedynke tak jak to było w maluchu.
Gdyby tej synchronizacji nie było to kazda redukcja była by ze zgrzytem .
Fakt jest taki ze synchrinizator jedynki zawsze najbardziej dostaje w dupe, bo uzytkownicy redukują z za duzej prędkości.
Gdyby tej synchronizacji nie było to kazda redukcja była by ze zgrzytem .
Fakt jest taki ze synchrinizator jedynki zawsze najbardziej dostaje w dupe, bo uzytkownicy redukują z za duzej prędkości.
Bez tej synchronizacji nie wrzucisz tego biegu na 100%w każdej skrzyni z synchronizacją 1 biegu nie wrzucisz jedynki przy 20 km/h
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 22:52 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego mówię, że ciężko jest wrzucić jedynkę przy 20, a przy 40 to nawet nawet mój szwagier po pijaku nigdy nie próbował Zgadzam się, że synchronizacja wyrównuje obroty i tak też to ma działać na I biegu, ale bez przesady. Jadąc 20 opór dla wrzucenia pierwszego biegu duży. Wynika to z jego przełożenia. I dobrze że jest duży bo nikomu nie przyjdzie żeby z nim walczyć.
Wrzucisz ale tylko jedne raz. Pozdrawiamszatanek pisze:Bez tej synchronizacji nie wrzucisz tego biegu na 100%
Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 316 gości