Supercharger
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
Supercharger
Witam Potrzebuje informacji dotyczących ile jest w stanie nadmuchać eaton m90 do silnika 2.8. Moc docelowa około 280 koni + straty na kompresor czyli w granicach około 300 powinno być. Moje pytanie brzmi czy taki kompresor jest w stanie na dmuchać tyle powietrza żeby uzyskać 280 koni czyli pewnie doładowanie będzie potrzebne około 1 bara. Czy mocno będzie grzał powietrze. Drugie moje pytanie czy ktoś możne zmierzyć ile jest miejsca w mk2 po swapie od przewodów zapłonowych te co są bliżej przepustnicy do grodzi. Poniewaz jestem przed swapem, a mam okazje ściągnąć kompresor za okolo 1.5 tys i zastanawiam czy sie zmieści. Początek to zamocowanie kompresora na przespawany kolektor dolotowy. Lecz nie o to mi chodzi. Chciałbym żebyście mi odpowiedzieli na tamte 2 pytania na poczatek. Kompresor bedzie bez interkulera na początek i seryjnym kółku zobaczymy ile na pompuje. Czy jest wstanie po zmianie kolka na pompować około 1 bara. Moze ktos wie jakie cisnienie by mial na seryjnym kółko również. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
[ Dodano: 07 Mar 2009 13:13 ]
Witam poszukalem informacji troche lecz nie wiem nadal ile bedzie dmuchal ten kompressor do silnika. Znalazlem równiez mocowania kompressora w necie i to juz nie stanowi problemu. Co do moich spostrzeżeń chcialbym sie zapytac tych co wiedza czy lepiej jest zastosowac do kompressora interculer czy np mozna bedzie go potem dolozyc. Poniewaz kompresor nie grzeje tak powietrza i na poczatek na seryjnym kołku nie bedzie grzal powietrza. Mam dwa rozwiazania tylko nie wiem które zastosowac.
[ Dodano: 07 Mar 2009 13:13 ]
Witam poszukalem informacji troche lecz nie wiem nadal ile bedzie dmuchal ten kompressor do silnika. Znalazlem równiez mocowania kompressora w necie i to juz nie stanowi problemu. Co do moich spostrzeżeń chcialbym sie zapytac tych co wiedza czy lepiej jest zastosowac do kompressora interculer czy np mozna bedzie go potem dolozyc. Poniewaz kompresor nie grzeje tak powietrza i na poczatek na seryjnym kołku nie bedzie grzal powietrza. Mam dwa rozwiazania tylko nie wiem które zastosowac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam ciekawy temat chyba bedzie. Moze ktos jednak wie jakieies interesujace dane dotyczace dmuchania tego superchargera. Interesuje mnie jakie doladowanie osiagnie na seryjnym kółko i czy bedzie grzał powietrze mocno po zmianie na mniejsze jakies 2 mm. Poniewaz nie ma miejsca jak upchac normalny interculer z o rurowaniem. Trzeba by bylo dokladnie przemyslec sprawe jak wsadzic zwykly ic z przodu. Mysle ze wyst5arczy aku do bagaznika i puscic rure góra na przepustnica lub obok pod przedni zderzak i ladnie by wyszlo. Czekamy na informacje.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
ja dobrze rozumiem lecz tu daje linka do auta
http://eurotuner.automotive.com/18456/e ... index.html
i pisze w temacie. Moze nie uzyska sie takich mocy lecz na pewno jak dmuchnie sie 0.8 bara to bedzie 100km z litra
http://eurotuner.automotive.com/18456/e ... index.html
i pisze w temacie. Moze nie uzyska sie takich mocy lecz na pewno jak dmuchnie sie 0.8 bara to bedzie 100km z litra
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 17:37 przez mendrek, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Ale tam jest turbo i w dodatku na ostrzejszych walkach, nie porownuj tego do kompresora ktory pobiera moc z silnika. Juz pisalem ci wczesniej co mozna osiagnac M90 w VR6.
[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 18:22 ]
Ogolnie zasada jest taka ze dobrze przygotowany wolnossacy silnik pod turbo dubluje moc przy 0.6 bara.
[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 18:22 ]
Ogolnie zasada jest taka ze dobrze przygotowany wolnossacy silnik pod turbo dubluje moc przy 0.6 bara.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości