Falujące obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Falujące obroty

Post autor: baxterek1 » śr kwie 15, 2009 20:00

Witam !!!Mam taki problem w swoim mk4 z silnikiem ASZ gdy jade tak na około1,500 tys obrotow i od razu depne na gaz to tylko podnosza sie obroty a samochow nie ma buta dopiero po chwili wszystko sie wyrownuje i powyzej 3 tys obrotow golf mk4 idzie super..Co to moze byc??Dodam ze to na pewno nie sprzeglo gdyz bylo sprawdzane


Damian

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr kwie 15, 2009 20:11

To ja jestem ciekawy bardzo gdzie ta różnica obrotów się podziewa jak to nie ślizgające się sprzęgło :green_fuck: :green_fuck:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 15, 2009 20:14

italiano_83 pisze:To ja jestem ciekawy bardzo gdzie ta różnica obrotów się podziewa jak to nie ślizgające się sprzęgło :green_fuck: :green_fuck:
dokładnie.
spalisz buta???



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 15, 2009 20:16

baxterek1 pisze:Dodam ze to na pewno nie sprzeglo gdyz bylo sprawdzane
mozna wiedzieć jak ?



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Re: Falujące obroty

Post autor: ciachotdi » czw kwie 16, 2009 10:32

baxterek1 pisze:Witam !!!Mam taki problem w swoim mk4 z silnikiem ASZ gdy jade tak na około1,500 tys obrotow i od razu depne na gaz to tylko podnosza sie obroty a samochow nie ma buta dopiero po chwili wszystko sie wyrownuje i powyzej 3 tys obrotow golf mk4 idzie super..Co to moze byc??Dodam ze to na pewno nie sprzeglo gdyz bylo sprawdzane

trzeba przeczyscic sytki na alternatorze i rozrusznik pewnie jak tam duzo rdzy to samo miałem i to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce :) szczota druciana i do dzieła tylko nie idz na latwizne bo problem wroci



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw kwie 16, 2009 19:31

ciacho840 pisze:trzeba przeczyscic sytki na alternatorze i rozrusznik pewnie jak tam duzo rdzy to samo miałem i to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce :) szczota druciana i do dzieła tylko nie idz na latwizne bo problem wroci
Proszę bardzo wytłumacz mi i innym kolegą jak to się staje że po dodaniu gazu obroty koledze rosną a auto nie przyspiesza i jaki jest związek przyczynowo skutkowy alternatora i rozrusznika z tym zjawiskiem, bo jest śmiertelnie ciekawy :chytry:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw kwie 16, 2009 20:39

italiano_83 pisze:bo jest śmiertelnie ciekawy :chytry:
ja też :grin:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt kwie 17, 2009 23:26

ciacho840 pisze:to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce :)
Jak widać pionierska teoria naszego kolegi nie rozwija się, a sam "producent" nie raczy jej narazie wyjaśnić " ciemnemu ludowi" ale trudno tak bywa, ja opracowałem swoją równie prawdopodobna jak kolegi :grin: Więc się nią podzielę, a może i kolega też wyjaśni swoją :bigok: A więc moja teoria : Wygląda to tak: Wciśnięcie gazu "but" moment obrotowy jest tak potężny że koła mielą w miejscu po przekroczeniu 3000/obr krzywa momentu opada auto ponownie zyskuje przyczepność i samochód zaczyna odjeżdżać :grin: Tak wygląda moja teoria, a może koś ma inna, "lepszą" :green_fuck:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości