Airbag
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Airbag
Witam wszystkich jak już wcześniej pisałem o błędach poduszki to postanowiłem to sprawdzić
VAG wyświatlił takie błędy:
532 Napięcie zasilania
sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
Po skasowaniu powrócił błąd 588.
Z informacji znalezionych w szukajce odkręciłem airbag kierownicy w celu sprawdzenia czy on tam w ogóle jest Okazało się, że ma się dobrze ori od nowości. Zobaczyłem czy pod kierą jest wpięta wtyczka. Jest.
Odkryłem natomiast po wyciągnięciu kontrolki airbag obok przełącznika świateł i po rozebraniu jej zobaczyłem, że wszystko w środku jest spalone, łącznie z diodą.
I właśnie pytam się czy to może powodować ten błąd?
nie wiem gdzie dostanę taki czujnik z światełkiem:(
Lub gdzie jeszcze szukać ??
Pozdrawiam
VAG wyświatlił takie błędy:
532 Napięcie zasilania
sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
Po skasowaniu powrócił błąd 588.
Z informacji znalezionych w szukajce odkręciłem airbag kierownicy w celu sprawdzenia czy on tam w ogóle jest Okazało się, że ma się dobrze ori od nowości. Zobaczyłem czy pod kierą jest wpięta wtyczka. Jest.
Odkryłem natomiast po wyciągnięciu kontrolki airbag obok przełącznika świateł i po rozebraniu jej zobaczyłem, że wszystko w środku jest spalone, łącznie z diodą.
I właśnie pytam się czy to może powodować ten błąd?
nie wiem gdzie dostanę taki czujnik z światełkiem:(
Lub gdzie jeszcze szukać ??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 17:59 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.
podaj jaki masz błąd,bo zapłonnik jest w poduszkachadasko132 pisze:koledzy a wie może ktoś gdzie ten zapłonnik się znajduje bo ja szukałem i albo mi oczy pipą zrosły albo nie wiem już co proszę o pomoc
[ Dodano: 16 Kwi 2009 08:10 ]
sam sensor masz przykręcony w środkowym tunelu zaraz koło pedału przyspieszenia z prawej strony
wyglada na peknieta tasme w kierownicy, tzw. clockspring.
zaczalbym od sprawdzenia wlasnie tego, wazne jest aby byl odpowiednio ustawiony/nawiniety aby nie przerwal sie przy skrecie w prawo ani nie zawijal przy skrecie w lewo... zasada ustawiania clocksringa:
1. zwinac do konca, z lekkim oporem (lekkim!)
2. odkrecic o 2 obroty (zawsze o pol-jeden obrot max wiecej niz obraca sie kierownica z pozycji srodkowej do skrajnej) jak odwiniesz za malo to potem sie zerwie, jak za duzo to sie podwinie i zalamie/peknie na zalamaniu
3. zablokowac i zakladac
zaczalbym od sprawdzenia wlasnie tego, wazne jest aby byl odpowiednio ustawiony/nawiniety aby nie przerwal sie przy skrecie w prawo ani nie zawijal przy skrecie w lewo... zasada ustawiania clocksringa:
1. zwinac do konca, z lekkim oporem (lekkim!)
2. odkrecic o 2 obroty (zawsze o pol-jeden obrot max wiecej niz obraca sie kierownica z pozycji srodkowej do skrajnej) jak odwiniesz za malo to potem sie zerwie, jak za duzo to sie podwinie i zalamie/peknie na zalamaniu
3. zablokowac i zakladac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości