Gotująca się woda AAM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hm ... to teraz trzeba jezdzic spokojnie no ale dlaczego pokazuje temp 90 stopni a woda zagotowana ?
Tutaj maro http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966 przy przekladce tez mial chlodnice z 1.4 ale nic nie wspominal ze mu sie woda gotuje, a mial ABS 90 KM
Tutaj maro http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966 przy przekladce tez mial chlodnice z 1.4 ale nic nie wspominal ze mu sie woda gotuje, a mial ABS 90 KM
eSsssssssssss :))))
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
jeson dobrze pisze. Po pierwsze za mala chlodnica (mniejsza pojemnosc i powierzchnia chlodzaca), po 2 sprawa zaplonu jak pisze jeson. Moze byc tez uszkodzony korek zbiorniczka chlodzacego lub wypalona uszczelka pod glowica. Propozycje?
Zmienic chlodnice z wentylatorem od 1.8 (ma większe łopatki i pewnie prędkosc inna), jak to nie pomoże to test na zawartosc CO2 w plynie chlodzacym czyli test uszczelki pod głowica ew najpierw sporobowac podmienic na chwile korek zbiorniczka i potestowac co bedzie.
Zmienic chlodnice z wentylatorem od 1.8 (ma większe łopatki i pewnie prędkosc inna), jak to nie pomoże to test na zawartosc CO2 w plynie chlodzacym czyli test uszczelki pod głowica ew najpierw sporobowac podmienic na chwile korek zbiorniczka i potestowac co bedzie.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Racer, uszczelka jest nowa, na silniku nie ma prawie zadnej kapki oleju, nigdzie nie cieknie, plynu nie ubywa ani nic. No jedynie jak sie zagoruje to wywali przez koreczek otworkiem wode i syczy. Takze koreczek sprawny jest bo działa, inaczej by zbiornik rozsadziło tak jak kumplowi w 1,4 No to chyba zostaje jednak ta chlodnica wieksza do zmiany.
eSsssssssssss :))))
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Koreczek czasami potrafi sie zacinac wiec to tez trzeba brac pod uwage. Uszczelka jak nowa to niby problem z glowy ale nie zawsze to pomaga jesli nie jest dobrze sprawdzone i zrobione. Chlodnice i tak musisz wymienic bo jak bedziesz stal w korkach latem to zawsze bedzie sie gotował. Potem zobaczysz jak bedzie. Ja jak mialem zamulona chlodnice to tez cisnienie sie zbieralo a czasem az weza zrucalo jak korek nie dawal rady. Po wymianie chlodnicy bajka
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Czy tam masz wentylator 1 biegowy? W AAM chyba byly 2 biegowe... Zmien chlodnice i wentylator i daj znac jak sie jezdzi Wąz jeśli zesztukowany na rurce z fartuszkiem to będzie żył ale jesli na zwykłej rurce to moze być słabo przy dużym ciśnieniu. Wróć do oryginału
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 21:27 przez Racer, łącznie zmieniany 1 raz.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
nie wiem ilu biegowy jest, hm ...wiazke kabli tez zmieniałem a ZBD na AAM i pasowała wtyczka przy wentylatorze i tym czujniku w chlodnicy. Co do sztukowania rurki niestety ... ale bez kołnierzyka, zwykła prosta aluminiowa [ chyba ] rurka Orginał niestety przy chlodnicy z 1,4 nie wchodzi w gre bo inaczej jest poskrecany, tylko pasuje ten co jest u góry
eSsssssssssss :))))
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Pomiar cisnienia sprezania pokaze wypalona uszczelke, wtedy kiedy bedzie juz dosc duza dziura i silnik juz nie bedzie pracowal nieregularnie a nie pokaze wtedy kiedy bedzie wypalona pomiedzy kanalem płyny chlodzacego a olejowym Pomiar CO2 w płynie chlodzacym daje wiecej pewnosci co do uszczelki. Ja tak czy inaczej zaczynalłbym od chłodnicy i wentylatora
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości