Buczenie i drgania przy obrotach 2800-3000

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » śr kwie 15, 2009 10:58

Trochę sie pofatygowałem i nagrałęm filmik (telefonem) jak to u mnie wyglada, obraz jakością odbiega od HD ale dźwięk słychać dobrze, przysłuchajcie się co się dzieje gdy wskazówka obrotomierza przechodzi z ok 3100 na 3300 obr... Czy u Was jest podobnie?


Gdyby ktoś jednak nie dostrzegał nic szczególnego to objaw na filmiku jest słyszalny między 15 a 19sek i 31 a 39sek, to nie silnik tak hałasuje tylko wibracje w kabinie, między innymi pedał gazu walący w moją stope #-o

[ Dodano: 19 Kwi 2009 15:13 ]
no i sprawa się wyjaśniła... w moim przypadku było to samo co w tym temacie -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233803 <- nic już nie drży i nie buczy w pełnym zakresie obrotów :D



lukasz1411
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 26, 2009 20:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Buczenie

Post autor: lukasz1411 » śr cze 03, 2009 19:41

Witam wszystkich. Posiadam Golfa V TDI 1,9 (nowy). Praktycznie po wyjechaniu z salonu zaobserwowałem podobne zjawisko, jak opisujecie. Mianowicie mam dziwne buczenie między 1900-2000 potem 2900-3000 tyś. obrotów, po przekroczeniu tego przedziału, buczenie znika. Działa mi to na nerwy przeokrutnie. Buczenie jest słyszalne tylko podczas jazdy, na biegu jałowym tego nie zaobserwowałem. Co to może być, może faktycznie źle wspawana siatka tłumika (fabrycznie). Co o tym myślicie, proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob cze 06, 2009 21:10

witam.
odnośnie buczenia w mk3.
dzisiaj posiedziałem w garażu i tak jak planowałem dodatkowa plecionka nie zdała egzaminu, dalej buczy i dodatkowo wydech jest wtedy za mało sztywny.

ale ale odkryłem w końcu to buczenie, na 100% środkowy tłumik robi taki rezonans, miałem pomoc która mi gazowała a ja słuchałem i ewidentnie to środkowy tłumik.
prawdopodobnie w środku już jest wypalony i robi się rezonans, mimo że z zewnątrz wygląda ok bo blaszka aluminiowana, a w środku pewno masakra.
nic innego tylko wymiana na nowy i ma być, od plecionki napewno nie będzie takiego rezonansu, miałem wcześniej rozwaloną i po wymianie było to samo.
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 21:11 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tadix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 19:32
Lokalizacja: Wa
Kontakt:

Post autor: tadix » pn cze 22, 2009 22:34

Mam środkowy Walker nie jest tak jak na oryginale.. Slychac rezonans/buczenie.W zakresie obrotow ok 2700-3000, pozniej sie wycisza i znowu w okolicy 4 tys. Na krotkie odcinki jest ok, w trasie trochę meczy. Kupie oryginalny tłumik środkowy gti 8v



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lip 12, 2009 17:01

jeśli chodzi o drgania to wymieniłem ostatnio poduszkę silnika tą na skrzyni, jest dużo lepiej, nie ma juz takich drgań na kierownicy jak wczesniej, choć stara poduszka wyglądała ładnie to na nowej i to nie najdroższej bo za 45pln jest o niebo lepiej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości