Trochę sie pofatygowałem i nagrałęm filmik (telefonem) jak to u mnie wyglada, obraz jakością odbiega od HD ale dźwięk słychać dobrze, przysłuchajcie się co się dzieje gdy wskazówka obrotomierza przechodzi z ok 3100 na 3300 obr... Czy u Was jest podobnie?
Gdyby ktoś jednak nie dostrzegał nic szczególnego to objaw na filmiku jest słyszalny między 15 a 19sek i 31 a 39sek, to nie silnik tak hałasuje tylko wibracje w kabinie, między innymi pedał gazu walący w moją stope
[ Dodano: 19 Kwi 2009 15:13 ]
no i sprawa się wyjaśniła... w moim przypadku było to samo co w tym temacie -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233803 <- nic już nie drży i nie buczy w pełnym zakresie obrotów
Buczenie i drgania przy obrotach 2800-3000
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 26, 2009 20:56
- Lokalizacja: Podkarpackie
Buczenie
Witam wszystkich. Posiadam Golfa V TDI 1,9 (nowy). Praktycznie po wyjechaniu z salonu zaobserwowałem podobne zjawisko, jak opisujecie. Mianowicie mam dziwne buczenie między 1900-2000 potem 2900-3000 tyś. obrotów, po przekroczeniu tego przedziału, buczenie znika. Działa mi to na nerwy przeokrutnie. Buczenie jest słyszalne tylko podczas jazdy, na biegu jałowym tego nie zaobserwowałem. Co to może być, może faktycznie źle wspawana siatka tłumika (fabrycznie). Co o tym myślicie, proszę o pomoc.
witam.
odnośnie buczenia w mk3.
dzisiaj posiedziałem w garażu i tak jak planowałem dodatkowa plecionka nie zdała egzaminu, dalej buczy i dodatkowo wydech jest wtedy za mało sztywny.
ale ale odkryłem w końcu to buczenie, na 100% środkowy tłumik robi taki rezonans, miałem pomoc która mi gazowała a ja słuchałem i ewidentnie to środkowy tłumik.
prawdopodobnie w środku już jest wypalony i robi się rezonans, mimo że z zewnątrz wygląda ok bo blaszka aluminiowana, a w środku pewno masakra.
nic innego tylko wymiana na nowy i ma być, od plecionki napewno nie będzie takiego rezonansu, miałem wcześniej rozwaloną i po wymianie było to samo.
odnośnie buczenia w mk3.
dzisiaj posiedziałem w garażu i tak jak planowałem dodatkowa plecionka nie zdała egzaminu, dalej buczy i dodatkowo wydech jest wtedy za mało sztywny.
ale ale odkryłem w końcu to buczenie, na 100% środkowy tłumik robi taki rezonans, miałem pomoc która mi gazowała a ja słuchałem i ewidentnie to środkowy tłumik.
prawdopodobnie w środku już jest wypalony i robi się rezonans, mimo że z zewnątrz wygląda ok bo blaszka aluminiowana, a w środku pewno masakra.
nic innego tylko wymiana na nowy i ma być, od plecionki napewno nie będzie takiego rezonansu, miałem wcześniej rozwaloną i po wymianie było to samo.
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 21:11 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości