Problem stan awaryjny błąd zawor N 239 gdzie sie znajduje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Problem stan awaryjny błąd zawor N 239 gdzie sie znajduje

Post autor: pepu12 » wt kwie 14, 2009 20:17

Slinik 1,9 tdi 90kM
Witam mam problem auto wchodzi w stan awaryjny przy ostrej jezdzie lub przy wyprzedzaniu na vagu wyskakuje bład zaworu N 239 jak nieda sie go skasowac gdzie znajduje sie ten zawor to spróbuje go wymienic moze pomoze pozdrowionka dzieki zgory !! :pub: za pomoc punkcik poleci oczywiscie :food:
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 20:18 przez pepu12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
reloop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 21:08
Lokalizacja: Białystok

Post autor: reloop » wt kwie 14, 2009 20:22

znalezione na forum http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
zawór przełączający przepustnicy N239 zaznaczony 1 :grin:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt kwie 14, 2009 20:33

do klapy gaszącej



Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » wt kwie 14, 2009 21:57

piter_s pisze:do klapy gaszącej
???
tzn przy klapie niema takiego zaworu z fotki wynika ze jest on przy turbinie mam racje? :bajer:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt kwie 14, 2009 23:59

tu masz całe sterowanie klapą gaszącą, na pierwszym rysunku od góry N239 jest po lewej stronie i od niego idzie wężyk podciśnienia do siłownika sterującego klapą gaszącą :

Obrazek

i jeszcze jeden rysuneczek, N239 oznaczony nr 1 :

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 00:09 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » śr kwie 15, 2009 00:11

dzieki koledzy :bigok: juz wszystko jasne



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 15, 2009 00:15

jeszcze sposób na sprawdzenie samego N239 :

http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG


Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr kwie 15, 2009 11:16

witam, podepne sie pod temat, otoz u mnie jest tak ze podczas gaszenia klapa sie zamyka i po jakims czasie sie znow otwiera (gdy silnik juz ,,stoi'') czyli dziala poprawnie, dziwi mnie tylko ze kiedy jest gaszony to trzesie kiedys tego nie bylo, w dodatku zauwarzylem ze w momencie cofania kluczyka i jednoczesnym dodaniu gazu juz nie trzesie jak gasnie tak samo jest jak reka zamkne klape gaszaca, dlaczego? czy moze pompka vacuum siada? czy tez jest inna przyczyna? dodam ze wezyki podcisnienia wszystkie sa nowe i zamontowane poprawnie
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 12:59 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości