Post
					
								autor: Alex_220 » wt kwie 14, 2009 14:37
			
			
			
			
			Witam. Najpierw sprawdź ciśnienie. Może problem jest błahy, ale warto zacząć od podstaw. Ciśnienie oleju w temperaturze 80°C / przy 2000 obr/min wynosi co najmniej 0,2 MPa=2 bary, ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego 0,7 MPa Nie wiem jaki masz silnik. W moim 1.8 ABS są dwa czujniki ( oba nasadzie filtra oleju), ale możesz mieć jeden w nasadzie filtra a drugi w głowicy. Jeden odpowiada za wysokie ciśnienie, a drugi za niskie (tak w przybliżeniu). Jeśli ciśnienie będzie dobre to jebnięte czujniki jeśli złe to pompa, jej zawór lub smok. Ale tak jak pisał wojtas4589 warto pomyśleć nad wymianą olej. Ja miałem podobny problem jak ty (po dłuższej trasie, około 100 kilometrów,  kontrolka zapała się i włączał się brzęczek) i wymiana pomogła. Pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!