Brak siły przy odpalaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wisniawisnia1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: wisniawisnia1 » wt kwie 14, 2009 21:05

Hej

CQ tak też mi się głęboko wydaje, że wszystko powinno iść w lewo o jeden numer , prawda??

zerknij na schemat:

Najprawdopodobniej masz rację.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 14, 2009 21:22

wisniawisnia1 pisze:Hej

CQ tak też mi się głęboko wydaje, że wszystko powinno iść w lewo o jeden numer , prawda??
kurde teraz to zglupialem. wg tego schematu masz dobrze tylko może masz zaplon przestawiony. sprawdzales?

sprawdz to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i&start=15

byly jakieś 2 rodzaje kopulek.

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 21:26 ]
zreszta zapamietaj kable jak sa i zamień. nic sie nie stanie. najwyżej nie odpali. zamień tak jak ci pisalem czyli 2 z 1. jesli gorzej to powrót i zrób po swojemu.



wisniawisnia1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: wisniawisnia1 » wt kwie 14, 2009 21:34

hej


Zobacz....


ja mam lekko kopułkę w prawa stronę przekręconą, gdybym popuścił śrubę i wyprostował ją kręcąc w lewo tak jak jest na schemacie to cyfry są o jedno miejsce za daleko....

przyjrzyj się...


Pzdr


Gdzie diabeł nie może tam pośle błąd CRC

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 14, 2009 21:41

wiem widziałem. dlatego napisałem żebyś spróbował zamienic po swojemu czyli wszystko o jedno miejsce w bok.



wisniawisnia1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: wisniawisnia1 » wt kwie 14, 2009 21:45

hej


Teraz ja zgłupiałem, na tej stronie co podałeś ani jedna opcja ani druga nie pasuje do mojego podłączenia, nawet po przekręceniu kopułki w lewo aby prosto patrzała.


W pt ustawie rozrząd i koło na znaki i zobaczę gdzie palec ląduje, lecz przed zabawą przepnę kable z ciekawości, ale tak czy siak po przełożeniu nie odpali moim zdaniem bo iskry nie będzie dostawał jak powinien.

Zobaczę i jak zrobię to opiszę z foto może komuś się przyda bo mało jest na ten prosty temat lecz zawiły 1-3-4-2 i finito ;)

Idę spać jutro do pracy. do Jutra !

Gorąco pozdrawiam


Gdzie diabeł nie może tam pośle błąd CRC

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 14, 2009 21:48

wisniawisnia1 pisze:hej


Teraz ja zgłupiałem, na tej stronie co podałeś ani jedna opcja ani druga nie pasuje do mojego podłączenia, nawet po przekręceniu kopułki w lewo aby prosto patrzała.


W pt ustawie rozrząd i koło na znaki i zobaczę gdzie palec ląduje, lecz przed zabawą przepnę kable z ciekawości, ale tak czy siak po przełożeniu nie odpali moim zdaniem bo iskry nie będzie dostawał jak powinien.

Zobaczę i jak zrobię to opiszę z foto może komuś się przyda bo mało jest na ten prosty temat lecz zawiły 1-3-4-2 i finito ;)

Idę spać jutro do pracy. do Jutra !

Gorąco pozdrawiam
heh tak będzie raczej najlepiej ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości