Pompa paliwa mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Pompa paliwa mk3

Post autor: maro » śr sty 04, 2006 20:17

Witam. Dzisiaj spotkala mnie nie mila niespodzianka przestala pracowac pompa paliwa, okazalo sie ze spalil sie bezpiecznik, wymienilem go ale po przekreceniu kluczyka (jak zapala sie kontrolki w liczniku) bezpiecznik znowu sie pali, pompa paliwa jest prawie nowa ma 3 miesiace, ale ja wyciagnalem, sprawdzilem i chodzi dobrze, co moze byc tego przyczyna??? Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr sty 04, 2006 20:32

Używka czy nówka ta pompa?



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 05, 2006 01:32

pompa przytarta albo ma wew. zwarcie i bezpiecznik nie wytrzymuje a na krotko pojdzie

albo gdzies po drodze masz zwarcie, zdejmik kostke z pompy i szukaj przebicia , i sprawdz popor pradu pompy max 10A a bezpiecznik powinien byc 15 A

pozdrawiam



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » czw sty 05, 2006 02:49

Bondas pisze:pompa przytarta albo ma wew. zwarcie i bezpiecznik nie wytrzymuje a na krotko pojdzie

albo gdzies po drodze masz zwarcie, zdejmik kostke z pompy i szukaj przebicia , i sprawdz popor pradu pompy max 10A a bezpiecznik powinien byc 15 A

pozdrawiam
Pompa byla nowa, ale ja juz wykluczylem bo jak odepne wtyczke na zbiorniku z pompy to bezpiecznik i tak sie dalej pali.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » czw sty 05, 2006 08:30

Pompa paliwa to paskudny temat i dość kosztowny.

Pompa może być przycięta wewnątrz, lub mieć zwarcie. Może również bardzo się grzać.
To dobrze, że pali się bezpiecznik - wczoraj zakładałem z tatą do jego Una pompę. Bezpiecznik był cały (zacięła się i skopciła na amen).



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw sty 05, 2006 12:23

Wszystko jasne szukaj zwary tylko szybko bo gaśnica Ci niepomoże :satan:



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 05, 2006 12:28

szukaj zwarcia w kablach ale sprawdz przekaznik pompy, i czy gdzies tam nie dostala ci sie woda na panel bezpiecznikow - przekaznikow z pod szyby i wilgoc robi zwarcie

pozdrawiam



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » czw sty 05, 2006 16:40

Bondas pisze:szukaj zwarcia w kablach ale sprawdz przekaznik pompy, i czy gdzies tam nie dostala ci sie woda na panel bezpiecznikow - przekaznikow z pod szyby i wilgoc robi zwarcie

pozdrawiam
A wiec temat wyglada tak, dzisiaj wyjalem z hakow ta skrzynke bezpiecznikow, wyciaglem z niej wiazke (chyba 6 kabelkow) w ktorej znajduje sie kabelek z pompy, wlozylem bezpiecznik i sie nie spalil, wiec zaczalem szukac przerwy w kablu ktory idzie od skrzynki az do pompy i nic nie znalazlem, wiec wzialem wypialem jeszcze raz ta wtyczke, przekrecilem kluczyk i do bezpiecznika przylozylem kabelek od zarowki, a drugi z zarowki dalem do masy i w tym momencie znowu sie spalil. Z tego wniosek ze jak dostaje obciazenie to sie pali (bezp. taki jak ma byc). Mam wiec kolejne pytania, czy to moze byc przekaznik?? Czy jest on przed czy za bezpiecznikiem?? Jak go sprawdzic?? Ktory to jet w skrzynce?? Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » czw sty 05, 2006 19:27

Ten przekaźnik od pompy to powinien być prawy skrajny w dolnym rzędzie R12, zaraz nad bezpiecznikami 20, 21 i 22. Wyciągnij go i sprawdź. A przekaźnik jest przed bezpiecznikiem. Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » czw sty 05, 2006 19:33

Stroosiu pisze:Ten przekaźnik od pompy to powinien być prawy skrajny w dolnym rzędzie R12, zaraz nad bezpiecznikami 20, 21 i 22. Wyciągnij go i sprawdź. A przekaźnik jest przed bezpiecznikiem. Pozdrawiam :pub:
No wlasnie a jak go moge sprawdzic??


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » czw sty 05, 2006 19:35

Podaj mi maila to wyślę Ci schemat, powinieneś sobie poradzić. Miernik i powodzenia:)



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » czw sty 05, 2006 19:38

Stroosiu pisze:Podaj mi maila to wyślę Ci schemat, powinieneś sobie poradzić. Miernik i powodzenia:)
Dzieki oko.mar@wp.pl :pub:


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » czw sty 05, 2006 19:49

Poszło:) Zmierz omomierzem cewkę - powinien być jakiś opór, a reszty styków powinieneś się domyślić. Powodzenia



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pt sty 06, 2006 13:58

Stroosiu pisze:Poszło:) Zmierz omomierzem cewkę - powinien być jakiś opór, a reszty styków powinieneś się domyślić. Powodzenia
No i problem sie wyjasnil, zmierzylem przekaznik i jest oki, ale ze schematu wyczytalem ze na ten bezpiecznik idzie jeszcze sonda, ktora ostatnio byla wymieniana, odpiolem wtyczke z sondy i auto zapalilo, juz nie pali sie bezpiecznik, teraz tylko musze wyciagnac sonde i ja sprawdzic


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości