Problem z Garretem T3, MBC ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
Lukas-182, dokładnie tak zrobiłem i turbo dmucha tak samo czyli 0.5bara to może WG sie zapiegł?
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
no ale jak masz otwarty WG to turbo nie robi w ogule ciśnienia
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Chyba jednak nie, bo jak odłączysz przewód, to zawór WG straci zasilanie i podczas sprężania zawór się nie otworzy, bo nie ma ku temu możliwości, bo przewód łączący go z turbina został odłączony. Zawór WG odpowiada tylko za upuszczenie powietrza i nawet jakby zapiekł się w pozycji maksymalnie otwartej to co tamtędy miało by uciec, jak WG został odłączony o sprężarki i zasilającego go powietrza, jedynie co mi przychodzi na myśl, to podczas zapieczonego WG w pozycji otwartej mogą przez niego uchodzić spaliny i dlatego turbo mniej pompuje ale to tylko mój domysł...patryk18 pisze:no ale jak masz otwarty WG to turbo nie robi w ogule ciśnienia
Kurcze sprawdzę też kolanko gumowe łączące kolektor dolotowy ze sprężarką, może ma jakieś pęknięcia, które dają znać o sobie przy wyższym ciśnieniu...
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
dokładnie takjedynie co mi przychodzi na myśl, to podczas zapieczonego WG w pozycji otwartej mogą przez niego uchodzić spaliny i dlatego turbo mniej pompuje
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
Lukas-182 pisze:Do arwam, przewód z niebieską kropą masz po prostu zaślepiony czy też dmucha w atmosferę ?? U mnie podczas regeneracji wymieniono rurki na gumowe węże, robi to jakąś różnicę, bo chyba nie ???
ta część jest tak jak fabryka zrobiła poprotsu mam trójnik wstawiony w w drugi przewód
zmiana na gumowe węże nie robi róznicy chyba że powiększą ci średnicę
w przewodzie z niebieską kropką
nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwapatryk18 pisze:Lukas-182, dokładnie tak zrobiłem i turbo dmucha tak samo czyli 0.5bara to może WG sie zapiegł?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Nie mam metalowych rurek, tylko gumowe przewody... I są on tej samej średnicy, tzn takiej jak ten oryginalny kawałek węża co przechodzi w rurkę i łączy się z WG.zmiana na gumowe węże nie robi róznicy chyba że powiększą ci średnicę
w przewodzie z niebieską kropką
A po co w ogóle jest ten drugi przewód od WG, podczas sprężania turbo zasysa przez niego powietrze z WG, aby np. za szybko się nie otwierał ??
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
dawkę paliwa zwiększyłem ale to nic nie daje.arwam pisze:nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwa
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
a jak przygazujesz to pod maską nie poawiają się nieszczelności?patryk18 pisze:dawkę paliwa zwiększyłem ale to nic nie daje.arwam pisze:nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwa
jęsli masz wszystko szczelne to wtedy najprawdopodobniej masz wypalone gniazdo zaworu upustowego
lub bardzo dużo nagarów które utrudniają ruch wirnika.
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
wszystko szczelne a wirnik chodzi lekko
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Chodzi o te miejsce co się rusza ta klapka zaworu widoczna w moim filmiku i ona musi być szczelna jak WG domknięte ??? Czy też coś w środku WG ??arwam pisze:trzeba sprawdzić gnaizdo zawory upustowego czy nie jest wypalone
Tak sobie przeglądałem FAQ soulera na temat MBC i doszedłem do wniosku, że może MBC jest nieszczelne, albo też sprężynka się wygniotła i za szybko puszcza...Podczas rozbierania MBC nie zwróciłem uwagi na twardość sprężynki...no i w moim nie ma tej prowadnicy sprężynki co zmodował Souler w swoim MBC i króćce nie są niczym uszczelniane tylko wkręcone...
Jutro demontuje MBC i po prostu zaślepiam króciec przy sprężarce i wtedy nie ma bata musi więcej pompować...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości