Przerwy ładowania akumulatora [mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Przerwy ładowania akumulatora [mk2]

Post autor: kotem » śr sty 04, 2006 18:02

Mam problem z ładowaniem. Dzieje sie tak od jakis 3miesięcy jak wpadne w jakąc kałuże to na kilka sekund zapalała mi sie kontrolka od ładowania. To mozna było przebolec ale jak we wtorek postał od 9 do 20 na dworze kiedy była odwilż to diodka świeciła sie od samego poczatku dopiero po przygazówce załapał ładowanie, ale kiedy zgasilem silnik i ponownie zapaliłem kontrolka nie zgasła ponownie pomogła przygazówka.

Potrzebuje szybkiej porady bo w sobote wieczorem wyjeżdżam do Szwecji i nie chciał bym zeby tam mnie spotkało cos przykrego bo mój portwel tego nie przeżyje.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » śr sty 04, 2006 18:21

Proponowałbym oddac alternator do mechanika: niech na stanowisku sprawdzi, czy jest to wina alternatora i ewentualnie niech naprawi. Tu widac, że od wilgoci dostaje przebicia - wg mnie trzeba rozebrać i naprawić.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr sty 04, 2006 19:06

Możliwe że regulator napięcia już ma dosyć choć woda to największy wróg naszych aut



tik

Post autor: tik » śr sty 04, 2006 19:09

najpierw sprawdź szczotki,może już są wytarte i trzeba wymieniić



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » śr sty 04, 2006 20:31

tik pisze:najpierw sprawdź szczotki,może już są wytarte i trzeba wymieniić
To najpierw (wymienić, bo są wytarte), wysuszyć w międzyczasie alternator, sprawdzić uzwojenia, diody, wyczyścić i zakonserwować wszystkie połączenia alternatora i jeździć.

Sprawdź jeszcze, czy sucho jest przy kabelku kontrolki ładowania. Wyczyść i zakonserwuj.
Ostatnio zmieniony śr sty 04, 2006 20:36 przez JAFO, łącznie zmieniany 2 razy.



tik

Post autor: tik » śr sty 04, 2006 20:33

no więc to jest twój problem-wytarte szczotki(miałem to samo).



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » śr sty 04, 2006 21:00

A ile za taka reanimacje alternatora mechanior mnie skroi??


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr sty 04, 2006 21:05

tik pisze:najpierw sprawdź szczotki,może już są wytarte i trzeba wymieniić
tak to podstawowy zabieg i to napewno jest to

kotem pisze:A ile za taka reanimacje alternatora mechanior mnie skroi??
poco sam to zrobisz tylko trzeba odkręcić 2 srubki


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » śr sty 04, 2006 21:20

hanti pisze:kotem napisał/a:
A ile za taka reanimacje alternatora mechanior mnie skroi??


poco sam to zrobisz tylko trzeba odkręcić 2 srubki
No właśnie mnie ojciec zbrechtał ze ciota jestem i nie umiem wymienić sobie szczotek w alternatorze i chcem lecieć z tym do mechanika. :axe:


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr sty 04, 2006 21:22

nie pękaj zawsze jest ten 1. raz

zawsze możesz sie staruszka spytać czy on urodził sie z kierownicą i płasą 13. w rękach :hehe:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 04, 2006 22:20

hanti pisze:nie pękaj zawsze jest ten 1. raz

zawsze możesz sie staruszka spytać czy on urodził sie z kierownicą i płasą 13. w rękach
Dokładnie :zakrecony:



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt sty 06, 2006 13:48

A paska nie masz za luźnego lub zużytego? Jak dostaje wilgoci, potrafi się ślizgać po kołach. Jak ci jescze popiskuje, to będzie to.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pn sty 30, 2006 21:07

Po wymontowaniu alternatora (przy temperaturze -20*C ledwo wyrwany, zamarznięte ręce, odpadajace nogi, rypanina dobre 30min tak twardo siedział) odkręcilem rególator napiecia i okazało się ze jedna ze szczotek sie zawiesiła od oleju z piaskiem. Wyczyściłem popsikałem czymś ala WD-40 tyle ze made in SCANIA skreciłem i jest cacy.
Ale i tak szczoty do wymiany bo sie nie równo wytarły i jednej juz nie wiele zostało. Ale nie tykam sie tego dopuki rtęć nie wejdzie powyżej zera.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości