popękana głowica passat B3 AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

popękana głowica passat B3 AAZ

Post autor: miras 33 » pt kwie 10, 2009 22:36

witam wszystkich vw maniaków mam DUZY problem w moim AAZ jest pęknięta głowica standardowo między gniazdami i dwa pęknięcia między komorą a gniazdem te ostatnie mię zmartwiły okrutnie ściągając głowice miałem cichą nadzieje ze to uszczelka.znalazłem na allegro nową głowice miał ktoś z was do czynienia z tym wyrobem czy możne swoją spawać czy szukać oryginału używanej niepopękanej nie wiem co robić trudny wybór z góry dzięki za porady pozdrawiam.

luknijcie na tą nową głowice czy warto w to się pchać.
http://moto.allegro.pl/item593935710_no ... _d_td.html


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt kwie 10, 2009 22:39

kładz swoją nie ma sensu kupować innej. kiedyś też miałem paska tylko że 1Y, jak zobaczyłem głowice to mało zawału nie dostałem, ale założyłem i chodził normalnie



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pt kwie 10, 2009 22:57

spawanie jest bardzo kosztowne mam dwa rozległe pęknięcia między gniazdem a komorą.trzeba wyciągnąć gniazda do spawania komory też i nowe prowadnice by pasowało założyć przeszlifować gniazda i zawory na dodatek niewidem czy jeszcze coś się nie znajdzie suma sumaru to wyjdzie jak liczyłem tak jak za tą nową


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt kwie 10, 2009 23:40

morfeusz86r, ja miałem przeciwnie kilka niewinnych pęknięć, oczywiście pożałowałem kasy na sprawdzenie (bo przecież drobne pęknięcia między zaworami są dopuszczalne). Po założeniu, i wymianie uszczelki problem pozostał, okazało się że te drobne pęknięcia sięgają niemal na całą wysokość głowicy i prowadzą do samego kanału wodnego (gołym okiem to było niewidoczne kilku mechaników ją oglądało i nic poważnego nie stwierdziło) , i tu zrobiłem kolejny błąd bo zamiast odrazu kupić nową wydałem kolejne pieniądze na sprawdzenie szczelności - okazało się że głowica nie nadaje się nawet do regeneracji. W sumie ta cała zabawa kosztowała mnie koło 1500zł (wymiana uszczelki pod głowicą, ponowne darcie głowicy, sprawdzenie, kupno nowej i założenie + 2 razy olej i płyn chłodniczy). Jeśli miras 33, chciał byś zakładać starą przejżyj ją bardzo dokładnie wejź diodę i posprawdzaj WSZYSTKIE zakamarki bo gołym okiem możesz nie dostrzec niektórych pęknięć. Dobrą głowicę z gwarancją na pół roku dostaniesz za ok 400-600zł.



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » sob kwie 11, 2009 07:02

kwietek pisze:oczywiście pożałowałem kasy na sprawdzenie (bo przecież drobne pęknięcia między zaworami są dopuszczalne)
Sprawdzenie głowicy na szczelność to koszt ok. 60zł. Pieniądze nie duże i może się okazać ze to jednak uszczelka.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob kwie 11, 2009 09:31

A która nie jest pęknięta między zaworami,jeżeli ci nie biła kompresja do kolektora ssącego bo tak się dzieje bo idzie pod gniazdo,to jest ok.A tych pęknięć to nie spawają tylko kleją jak nie ma pęknięć do koszulek wodnych i obrabiają,nawet nie poznasz.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob kwie 11, 2009 13:32

zależy gdzie i co robisz, ale tu 60 tam 100 tam 50 i razem idzie w tysiące... Owszem praktycznie każda ma jakieś pęknięcia, ale nigdy nie wiadomo jak są głębokie i z jak szybko i do jakiego stopnia się rozszerzają.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » sob kwie 11, 2009 14:52

przypominam się ze mam 4 pęknięcia po między zaworami i 2 między zaworami a komorami wirowymi tak jak pisał kwietek naprawa tego kosztowa będzie krocie proszę żebyście obejrzeli tą nową z allegro i co to jest za wyrób czy ktoś miał z tym do czynienia czy szuka całej używki ???


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob kwie 11, 2009 20:32

Najlepiej było by zadzwonić do gościa i się dopytać (np. jaki okres czasu obejmuje gwarancja) , bo po tych zdjeciach jest ciężko cokolwiek powiedzieć. Jeśli chcesz pojeździć swoim Paskiem jeszcze kilka lat, nowa głowica to najleprzy wybór. Kupując używaną, nawet po regeneracji nie wiesz po jakim jest przebiegu - zmęczenia materiału nie da się usunąć (będzie miała zwiękrzoną skłonność do pęknięć) - zaradzić temu może jedynie wyżarzanie, ale jest to nieopłacalne. Krótko mówiąc regenerowana głowica to kot w worku, i kupił bym ją tylko w awaryjnym wypadku, jeśli jednak autko ma służyć jeszcze kilka dobrych lat, brał bym nową.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » sob kwie 11, 2009 21:22

dzięki za cenne rady kwietek tak zorbie jak mówisz kupuje nową bardzo dużo jeżdżę nie mam czasu na awarie fura musi być niezawodna.Plusik za pomoc Pozdrawiam


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob kwie 11, 2009 21:58

Jak bardzo dużo jeździsz to tylko nową. PAMIĘTAJ O WARUNKACH I OKRESIE GWARANCJI !!!



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz kwie 12, 2009 12:16

Nowa głowica pasowały by nowe zawory,bo stare to trochę nie pasują.No chyba że są jeszcze grube i po przeszlifowaniu jeszcze ich założy.Ale znowu trzonki są wyrobione.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 12:17 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pn kwie 13, 2009 19:54

dam nowe zaworki sztuka 16zł nie opłaca się szlifować z mojej to tylko włożę wałek i sprężyny pozdrawiam


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt kwie 14, 2009 07:42

kolego ja przerabiałem to 1 miech temu i wiesz co kolego zapłaciłem 800 złotych za całą głowicę regenerowaną i wszystko hula ok.
a co do kupienia i przekładania swoich gratów to chyba się nie opłaca bo np.będziesz miał krzywe zawory



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości