MK3 Łożysko na tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 04, 2006 00:49

Pod pojęciem ORYGINAŁ mam na myśli to co zostało założone w fabryce (nawet nie wymiane w serwisie bo to już czasem bywa inna bajka). Spotkałem się już nieraz, że czesci zalozone fabrycznie były wytrzymalsze niż zamienniki niby tej samej firmy (np. ford - motorcraft). Jak to szacujesz "7 lat minimum"? Niezależnie od przebiegu, stylu jazdy i stanu nawierzchni? :) I nie porównujmy jakości wykonania sprzed kilkunastu lat i teraz. Bo teraz sie robi na mase, tnie się koszty zazwyczaj kosztem jakości (oczywiście bez przesady). Zgadzam sie z toba jak najbardziej, że łożyska które podałeś będą lepsze niż optimal (który nie jest taki strasznie tragiczny bo mam takie z tyłu, przelatałem na nich cos ponad 20tys z czego sporo po bruku i intensywnie jezdze). pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 00:58

tz jest jeszcze cos

opowiem jak to jest w serwisie VW na przykladzie oslony przegobu:

gdy wychodzi z tasmy to ta oslona jest jakby plasikowa a jak by gumowa tz jest dosc twarda i wytrzymala jednak gdy chcemy kupic w ASO taka czesc do naprawy to dostajemy zwyklo gumowa i ta juz nie wytrzyma tyle co ta zalozona na tasmie

tak to wyglada ze nowe auto maja byc trwale zeby nie psuc marki a potem jak juz padnie raz to maja sie psuc kolejny szybciej aby klient kupil nowe auto

tak to niestety wyglada

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 04, 2006 01:02

skoro jestesmy w temacie lozysk na tyl to z jakimi kosztami na jedno kolo powinienem sie liczyc jesli chodzi o wymiane (chodzi mi o sama robocizne) uwzgledniajac ze jestem z Warszawy. Wiecie zebym nie dal sie naciagnac :) aha no i lozyska bede mial ze soba (wiadomo skad prawda Jak_rog ;) kwestia dogadania )


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 04, 2006 01:06

Dokladnie tak jak Bondas, mowi :)

[ Dodano: Sro Sty 04, 2006 12:08 am ]
Adamm, Jesli chodzi o tyl to jest ogolnie malo roboty, mozna samemu wymienic nawet na stronce był opis, wiec raczej nie za duzo.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 01:16

Warsztaty biorą standardowo 50 zeta



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 04, 2006 01:26

Ja mam swojego prywatnego mechanika który jest bardzo tani i do tego solidny. Ps. 50zl za wymiane z tylu bym nie dal


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 01:32

Ja tez ale tyle to kosztuje :grin:

z drugiej strony jak masz kase to poco sie brudzic :grin:

a jak nie masz kasy to warto samemu zrobic

Pozdrawia



Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » śr sty 04, 2006 10:15

mnie mechanik za wymianę łozysk na tył skasował 150pln (ale to niestety w Warszawce są takie ceny).. coś mi huczało i szumiało... okazało się że jedno z łożysk jest pęknięte :(


Pozdrawiam,
Baltazar

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 04, 2006 13:03

a ja z kolei slyszalem ze jest troche roboty bo trzeba na prasie cos tam wyciskac i dlatego chce to dac mechanikowi to do zrobienia...


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 04, 2006 13:33

Adamm, Na prasie to przednie łożysko! Sam bym sie za to nawet nie zabierał. Ale tył można zrobić samemu, tylko przypadkiem nie płać za to 150 zł bo to mało roboty jest


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr sty 04, 2006 14:14

A jak to jest z tymi tylnimi łożyskami?BO ogolnie hucza jak sie zuzyja co nie :chytry: A moje pytanie jest takie czy mogą huczec jak jest luz na łożysku?



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 14:36

wtedy tez sa glosniejsze i stukaja :)

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 04, 2006 14:39

kurcze to teraz jestem w kropce bo Jak_rog mowil mi wlasnie ze z tylem tez sie prasa dziala :/ hmmm ale tak to juz nie wiem :)

moze lepiej sie do warstatu przejade to mi chociaz dobre luzy tam ustawia.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 14:45

jak malo sie na tym znasz to lepiej warsztat i po klopocie

a do tylnych wystarczy mlotek tylko udezamy przez jakas tuleje nie bezposrednio w lozysko no i rowno musi isc nie mozna przekosic

pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 73 gości