cieknie olej z inetcoolera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

cieknie olej z inetcoolera

Post autor: skubip » ndz kwie 12, 2009 15:10

panowie pytanie zauwazylismy ze zostaja plamy oleju jakby ciekl z intercoolera co to moze byc, czy to jest grozne czy nie


moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100999&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » ndz kwie 12, 2009 16:10

Dobrze obejrzyj miejsce wycieku. Najlepiej umyj silnik i wtedy będzie dobrze widać.
Z IC to mało prawdopodobne. Bo musiał by być nieszczelny dolot i turbo padnięte.
A samochód jeździ normalnie? Ma kopa i przyspieszenie?



Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » ndz kwie 12, 2009 17:52

jezdzi normlanie i ma przyspieszenie, zadnych objawow ,


moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100999&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » ndz kwie 12, 2009 21:01

Wiec wyciek na 99% nie jest z IC. Umyj motorownie i szukaj wycieku



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz kwie 12, 2009 21:41

Nie musi puszczać turbo tylko będzie szło z przewietrzania silnika i się będzie zbierało w IC na samy dole.



Black_Smith
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 08, 2008 14:40
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

wymiana oleju.niemieckie normy

Post autor: Black_Smith » pn kwie 13, 2009 07:47

Witam!

Mam pytanie do doświadczonych posiadaczy GOLFA, a konkretnie do tych którzy wymieniali w swoim klekocie olej silnikowy, a nie wiedzieli jaki był wcześniej.

Ja właśnie chcę wymienić olej, a niestety nie wiem jaki był wcześniej. Posiadam za to poradnik Dietera Korpa "VOLKSWAGEN GOLF IV i BORA" i tam jest napisane że do wysokoprężnych silników należy stosować olej zgodny z niemiecką normą VW 50 500, VW 50 000 albo VW 50 101.

Niestety nie ma informacji o czym dana norma mówi i jaki to ma być olej (syntetyczny, mineralny, półsyntetyczny?)

Dlatego proszę o pomoc kogokolwiek kto mi może rozszyfrować te normy i powiedzieć jaki olej zastosować?

Acha golf jest sprowadzony z niemiec, a w książce serwisowej jest napisane, że jest zastosowany olej typu LONG LIFE (czyli wymiana co 30 000km) ja chcę go wymienić bo nie wiadomo jak długo już jest używany, niestety te tajemnicze normy mi to strasznie utrudniają.

ZA WSZELKĄ POMOC SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

GOLF 4 TDI Variant (90KM)



fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: wymiana oleju.niemieckie normy

Post autor: fixman » pn kwie 13, 2009 09:22

Black_Smith pisze:Witam!

Mam pytanie do doświadczonych posiadaczy GOLFA, a konkretnie do tych którzy wymieniali w swoim klekocie olej silnikowy, a nie wiedzieli jaki był wcześniej.

Ja właśnie chcę wymienić olej, a niestety nie wiem jaki był wcześniej. Posiadam za to poradnik Dietera Korpa "VOLKSWAGEN GOLF IV i BORA" i tam jest napisane że do wysokoprężnych silników należy stosować olej zgodny z niemiecką normą VW 50 500, VW 50 000 albo VW 50 101.

Niestety nie ma informacji o czym dana norma mówi i jaki to ma być olej (syntetyczny, mineralny, półsyntetyczny?)

Dlatego proszę o pomoc kogokolwiek kto mi może rozszyfrować te normy i powiedzieć jaki olej zastosować?

Acha golf jest sprowadzony z niemiec, a w książce serwisowej jest napisane, że jest zastosowany olej typu LONG LIFE (czyli wymiana co 30 000km) ja chcę go wymienić bo nie wiadomo jak długo już jest używany, niestety te tajemnicze normy mi to strasznie utrudniają.

ZA WSZELKĄ POMOC SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

GOLF 4 TDI Variant (90KM)
drogi kolego niemcownia nie zalewa półsyntetyków wiec śmiało możesz zalać pełen syntetyk bez obaw ja polecam

http://www.allegro.pl/item599415956_mot ... cedes.html

:gora: :gora: :gora: :gora:
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 09:23 przez fixman, łącznie zmieniany 2 razy.


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » pn kwie 13, 2009 10:18

roman58 pisze:Nie musi puszczać turbo tylko będzie szło z przewietrzania silnika i się będzie zbierało w IC na samy dole.
Tylko z niego nie wyleci o ile jest szczelny a raczej jest bo kolega mówi ze jeździ normalnie.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn kwie 13, 2009 11:39

Może się zaczynać pocić na łączeniach plastyku z żeberkami aluminiowymi lup lekkie pęknięcie.



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » pn kwie 13, 2009 22:11

damian24 pisze:Z IC to mało prawdopodobne. Bo musiał by być nieszczelny dolot i turbo padnięte.
w układzie turbo ic zawsze jest tzw. film olejowy i odrobinę oleju zawsze tam znajdziesz a jeśli jest jego w nadmiarze to już turbo powoli mówi papa
co do wycieku z ic to może na połączeniu z o-rurowaniem jest jakaś nieszczelność sprawdź wszelakie połączenia bądź ic ma małą dziurkę



PCJR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 22:16
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: PCJR » wt kwie 14, 2009 20:09

Mam podobny problem i pytalem na forum co z tym zrobic. Ponizej link do mojego postu z odpowiedziami kolegow.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227266



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 183 gości