Do właścicieli 1.9 TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 03, 2006 18:20

w tdi obrotomiez był do 5.5tys ten drugi licznik jest od benzyny

Gitner pisze:AFNy mialy obrotek do 7k.
no nie.... :) po co mu aż tyle???

a żeby juz porzadnie namieszać to co powiecie na coś takiego :P

Obrazek


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » wt sty 03, 2006 18:36

Zmieniałeś same tarcze?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 03, 2006 21:02

jeszcze inaczej - obudowa została ze starego tacho Zgolfa po 95, a środek z seata - tam były taki dziwne obrotomierze - zresztą tdi i tak nie przekręcisz.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » wt sty 03, 2006 21:09

Corvax - ja nie mam obrotka tylko cholerny czasomierz :ass: Czy jak założe z obrotkiem, to w kostce są kable z obrotka też? Wszystko będzie działać, czy muszę się pobawić i poprzerabiać????



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 03, 2006 22:05

nie, podłączasz i ma działac


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 03, 2006 22:26

Na vwgolf.pl jest filmik z przyspieszaniem tdi 110 koni czyli AFN i tam jest licznik do 5,5tys czerwone pole od ok 4,5. Tak jak na pierwszej fotce tylko do 220 km/h


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

TDI 7tys :bajer:

Post autor: Razal » wt sty 03, 2006 22:52

1 FOTKA TDI
2 FOTKA to jakaś benzynka :)

Jak chcesz wiedzieć dokładne jaka to podaj numer fabryczny tego licznika :hmm:

A 7 tys ;) w TDI to na ukręcenie wału jest dobre ;)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » śr sty 04, 2006 00:05

Taki ma symbol ten licznik jak w załączniku na fotce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 04, 2006 10:12

Corvax pisze:w tdi obrotomiez był do 5.5tys ten drugi licznik jest od benzyny

Gitner pisze:AFNy mialy obrotek do 7k.
no nie.... :) po co mu aż tyle???
A skad mam wiedziec.. Nie smigam AFNem - ale taki licznik widzialem w kilku egzemplarzach na gieldach / komisach.. Jesli wprowadzilem w blad to sorki, nie mialem czasu patrzec do eddiego.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » śr sty 04, 2006 10:21

a czy da sie wymienic samą przednią szybkę licznika bo ona jest bardzo porysowana, czy moge podmienic z mojego starego licznika???



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 04, 2006 10:28

Mariusz D. pisze:a czy da sie wymienic samą przednią szybkę licznika bo ona jest bardzo porysowana, czy moge podmienic z mojego starego licznika???
Ona jest chyba klejona. Jak odkleisz to druga przykleisz..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 04, 2006 11:25

da sie wymienic, ale musisz zwrócić uwagę na producenta licznika - było 3 - VDO MOTOMETER i TRW - te 2 pierwsze powinny pasować - TRW jest ździebko inny - wymienia się przednią cześć obudowy

[ Dodano: Sro Sty 04, 2006 10:27 am ]
Gitner pisze:A skad mam wiedziec.. Nie smigam AFNem - ale taki licznik widzialem w kilku egzemplarzach na gieldach / komisach

No to musiały byc z nimi niezłe wałki - 5.5 tys obrotów niezaleznie jaki silnik siedzi.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Liczniki

Post autor: Razal » śr sty 04, 2006 19:48

1H0 919 860 HX - to są zegary do TDI 1Z max 200km/h od roku 94/95, obroty wyskalowane na 50 x 100 obr/min

I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ :hmm:

Dodatkowo od 96 roku dla silnika AFN pojawił się licznik o numerze 1H0 919 864 QX i był stosowany także w niektórych 1Z,

Pozostałe liczniki to te ze srebrnymi tarczami :
1H0 919 861 AX - 1Z 200km/h srebrny,
1H0 919 864 RX - AFN i 1Z 220km/h

Jest też kilka numerów wyskalowanych w mph a nie w km ale to już inna bajka :)

Pozdrawiam.... :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 04, 2006 21:38

Razal pisze:I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ

nie ten sam jak się przyjysz to zobaczysz że to był 1H6 :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości