[MK2] Problem z licznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
słuchaj gadaliśmy na gg - po prostu ja wiem jak szukać ale Cię nie zastapię na odległość. Tak jak pisałem - MUSISZ ze starego po kolei znależć konkretne piny z konkretnym prądem np. że 3 w starym to masa a 5 w nowym to też mas i wtedy zamieniasz piny we wtyczce. Jedynym wyjściem jest wziąć stary i nowy na biurko i po kolei jadąc mazakiem po folii dojdziesz - zapisujesz na kartce a potem do auta i zamieniasz. Innej metody nie znalazłem bo nie znalazłem schematu kwtyczki dla GTI i zwykłego.
4maly pisze:Jaka oslone tasmy licznika czy wiazki bo niebardzo jest to jasne i porownac piny?? Wezu sprecyzuj troszeczke
to jest akurat z licznika na dwie wtyczki, ale widac gdzie sa opisy sciezek tak samo musi w Twoim Cobra
teraz wystarczy porownac oba liczniki zobaczyc w ktorym miejscu sie roznia i poprzepinac odpowiednio kabelki (piny) na kostce.
PS. zreszta to stary licznik greg(a)
Dzieki panowie za podpowiedzteraz juz wiem gdzie szukać opisów.nawet niewiedzialem ze ta kostke z licznika mozna odpiąc:-) dopiero podjechalem do elektryka i in to zrobil heeh ale niewidzial opisów ja tez niewiedzialęm gdzie szukac .Gosc juz troche starszy jest wiec mysle ze go zawiodł wzrok.Jak pojade teraz do niego tomu pokaze co i jak.
- Maciekwisla1906
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
- Lokalizacja: Pińczów
- Kontakt:
nie wiem czy kupisz sam obrotomierz do diesla, jeśli już to cały licznik, i poszukaj na allegro, są dość drogie. Obrotek podłącza się do alternatora, musisz mieć specjalne wyjście.Maciekwisla1906 pisze:jak zalozyc obrotomierz i skad gdzie to kupic pomocy
Druga sprawa to podłączanie liczników z MFA do aut które nie są do tego przystosowane. Trzeba troszkę"porzeźbić" i zmienić podłączenia. Jest opisane bądź ile razy, tylko poszukać, a nie mówić , że ktoś coś nipoważnie traktuje.
- Maciekwisla1906
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
- Lokalizacja: Pińczów
- Kontakt:
Ja również poproszę o poradę - mam w Jettcie Mk1 1,6D licznik bez obrotka, na JEDNĄ wtyczkę. Jeżeli dorwę zegary na JEDNĄ wtyczkę z Mk2, to bez żadnych przeróbek podejdzie? Dodam, że w moim altku jest klema "U", w miejscu klemy "W" jest dziuuura
Co robić? Szukać zegarów z Mk2, czy olać?
[ Dodano: 15 Lis 2006 18:33 ]
Kurcze, zadałem już tyle konkretnych pytań na forum a NIKT mi nic sensownego nie odpisał. Czyżby posiadacz innego auta niż Golf, jest zazwyczaj olewany??
Aha - przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu jak mój...
Co robić? Szukać zegarów z Mk2, czy olać?
[ Dodano: 15 Lis 2006 18:33 ]
Kurcze, zadałem już tyle konkretnych pytań na forum a NIKT mi nic sensownego nie odpisał. Czyżby posiadacz innego auta niż Golf, jest zazwyczaj olewany??
Aha - przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu jak mój...
Jetta pojechała w świat...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości